logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Citaat van: lenn- op 30 augustus 2012, 18:06:33
Ik heb ook een soort bug gevonden. "Good Time" is een liedje van Owl City samen met Carly Rae Jepsen, en omdat het ook op Carly Rae's nieuwe album komt heb ik deze keer in plaats van (ft. Carly Rae Jepsen) achter het liedje te zetten, Carly Rae ook als artiest toegevoegd voor het nummer. Als je vanaf Carly Rae's pagina op Good Time klikt, staat er uiteraard ook bij dat hij op het album "The Midsummer Station" staat, het album van Owl City. Maar de bug is dat de albumpagina dan zegt dat het een album van Carly Rae Jepsen is, omdat je vanaf haar artiestenpagina hebt geklikt. Als je vervolgens een ander nummer van The Midsummer Station wilt bekijken, zegt hij daar bovenaan de pagina ook dat dat nummer van Carly Rae Jepsen is, wat dus niet zo is. Ditzelfde probleem ga je straks krijgen als je vanaf Owl City's artiestenpagina Good Time bekijkt en vanaf daar naar Carly Rae Jepsen album gaat, dan gaat het zeggen dat dat een album van Owl City is.
Ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel :P Kan dat veranderd worden? Dat het niet uitmaakt waar je op het album klikt, maar dat de juiste artiest altijd bovenaan en in de url staat? Aan de zijkant staat het wel gewoon goed, maar de meeste mensen kijken waarschijnlijk naar wat er boven staat. Daarom lijkt het me toch wel handig als dat op de een of andere manier aangepast zou kunnen worden, ook voor andere albums, want dit zal denk ik vaker voorkomen.

Haha wauw :P
Lang verhaal, maar ik snap het :)
Bij mij is dat namelijk ook altijd zo :P
(Jaja, altijd xD Naja, wel een paar keer gezien)

Citaat van: lenn- op 30 augustus 2012, 18:09:47
Oh, en dan nog iets, ik krijg momenteel op elke pagina opnieuw dat balkje over de cookies onderin, hoe vaak ik ook op akkoord klik. Misschien een idee dat je maar één keer op akkoord hoeft te klikken? :P

Wat raar, dat heb ik niet bij Songteksten.net, maar de laatste tijd heb ik dat wel soms bij andere sites.
Ook stond er een keer iets bij dat dat nu moest van de regering ofzo??! Tsja, geen idee.
Wel irritant inderdaad!

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Citaat van: lenn- op 30 augustus 2012, 18:09:47
Oh, en dan nog iets, ik krijg momenteel op elke pagina opnieuw dat balkje over de cookies onderin, hoe vaak ik ook op akkoord klik. Misschien een idee dat je maar één keer op akkoord hoeft te klikken? :P

Okeeee en dít is wel heeeeel toevallig.
Ik heb net gezegd dat ik dat niet bij Songteksten.net had...
Klik ik een paar pagina's verder, krijg ik het ook!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Citaat van: Europeetje op 30 augustus 2012, 20:46:49
Citaat van: lenn- op 30 augustus 2012, 18:09:47
Oh, en dan nog iets, ik krijg momenteel op elke pagina opnieuw dat balkje over de cookies onderin, hoe vaak ik ook op akkoord klik. Misschien een idee dat je maar één keer op akkoord hoeft te klikken? :P

Wat raar, dat heb ik niet bij Songteksten.net, maar de laatste tijd heb ik dat wel soms bij andere sites.
Ook stond er een keer iets bij dat dat nu moest van de regering ofzo??! Tsja, geen idee.
Wel irritant inderdaad!

:W
Ja, tegenwoordig moeten websites dat vermelden ofzo. Maar op de meeste sites klik je dan één keer op akkoord en zie het nooit meer, en hier verschijnt dat bericht op elke pagina weer...

Websmurf

ik zal 's kijken of ik dat cookie ding iig kan fixen :)
Webmaster Songteksten.net -

lenn-

Ik weet niet of dit een bug is of dat het handmatig gedaan wordt, maar in ieder geval viel me net op dat de top 40 op de website al vanaf week 31 van 2012 niet meer geüpdate is...

Roeiben

Bij de artiesten pagina van DJ Tiësto - dus waar al zijn nummers staan zeg maar - staat er ineens DJ Tisto bovenaan  :X

Europeetje

Jup, dat klopt ;)
Dat komt door het trema op de e.
Zoek maar eens een andere artiest op die een 'ë' in zijn/haar naam heeft, dan heb je precies hetzelfde.
't Is dus niet echt een bug :P

- Zo staan de namen overigens ook in de titel van de nieuwsberichten ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Roeiben

Okee, apart.. Best lelijk wel  :@
Daar moet toch iets aan te doen zijn? In het forum is het namelijk ook niet het geval

Europeetje

Hmm, ik kan nauwelijks nog op de website komen.
Soms kom ik er wel op, maar dan klik ik verder en dan krijg ik een witte pagina, met alleen dit in de linker bovenhoek:

''Disallowed key characters in global data.''

Hebben meer mensen hier problemen mee?
(Op het forum kan ik trouwens nog wel gewoon komen..)

Greetzz
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

zapheen

De website geeft een 500 internal server error als je probeert op het woord "avond" te zoeken

Websmurf

Citaat van: zapheen op  8 maart 2016, 15:04:06
De website geeft een 500 internal server error als je probeert op het woord "avond" te zoeken

Is bij deze opgelost
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Help!

Ik kan geen songteksten meer bekijken!
Wanneer ik op een songtekst klik (maakt niet uit of deze Engels of Nederlands is), krijg ik dit:

Op basis van je geografische locatie [nl] mogen we je van de NMPA helaas geen toegang geven tot de teksten.


Based on your geographical location [nl] we, on request of the NMPA, unfortunately can't give you access to the lyrics.


Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Het lijkt erop dat onze leverancier van geolocatie informatie (uit welk land iemand afkomstig is) een aanpassing heeft doorgevoerd. Bij deze opgelost! Bedankt voor het melden.
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Hee hoi!

Ik kan sinds al best lange tijd niet meer op gebruikersprofielen komen, wanneer ik op een profiel klik, staat er:

De pagina verwijst niet op een juiste manier door.
Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
(Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies).


Ik weet niet of meer mensen er problemen mee hebben?
Heeft bij mij volgens mij niks te maken met de cookies!

Groetjes!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Lijkt een foutje in de site te zijn inderdaad, ga ik naar kijken!
Webmaster Songteksten.net -