logo songteksten.net

geloof

Gestart door Kayleigh666, 9 februari 2006, 12:32:30

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Welk geloof heb je? Of welk geloof vind je interessant?

Kayleigh666

Ik vind het boeddhisme heel interessant, omdat die mensen echt een zijn met de wereld en de natuur om zich heen. Daar zouden wij hier in Nederland ook wat meer van moeten hebben. Boeddhisten zeggen: wij zijn natuur.

Just1Girl

Ik geloof niet.. En eigenlijk vind ik geen enkel geloof interessant. Ej, ik heb heus wel ResPecT! maar ehh.. Naja.. Ik vind het ook wel onzin allemaal ;)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

jip_en_janneke

ik ben katholiek, maar doe er niet zoveel aan. Alleen met kerst enzo naar de kerk. Ik geloof wel dat er iets is, maar of dat nou Allah of God of weet ik veel wie is.........
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Ik heb iets met oude religies uit het Oosten. Zie ook de topic over karma en reïncarnatie. Miljoenen hindoes en boeddhisten geloven immers al enkele duizenden jaren hierin.

Ra58

Atheisme is het gewoon.:)
Metal up your ass!

CherryKiss

Ik ben niet gelovig. Wel katholiek opgevoed enzo maar zelf geloof ik niet. Een geloof dat ik interessant vind is kaballa, ik snap er geen hol van en daarom lijkt het me juist zo interessant :)

Ra58

Kaballa? nog nooit van gehoord zelfs...
Metal up your ass!

maartj..

dat hebben al die sterren, madonna, britney spears ok geloof ik, en dan koop je een kaballah armbandje voor 50 euro en dan ziet iedereen aan je dat je dat geloof hebt ofzo.
ik heb geen geloof en dat bevalt me best. Als er ooit een geloof zou zijn dat me aantrok zal ik eens kijken hoe/wat/waarom enzo, maar ik hoef nu niks. Alhoewel ik boeddhisme wel oke vind omdat er niks met goden is enzo.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

ja maar als je atheist bent zit je daar ook aan vast. ik ben liever gewoon neutraal :) maar dat komt wel het dichtste bij mij in de buurt

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

ik doe gewoon mn eigen soort van geloof ofzo, wat diep in jezelf zit, alleen heb ik daar geen regels aan verbonden en hoef ik het niet met anderen te delen :)  want de dingen waar je in gelooft (hoeft niks met god te zijn) zijn op zichzelf toch ook eigelijk een geloof :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

mooie preek toch? :D