logo songteksten.net

vraag voor de ladies/chickies/dames/vrouwen/meisjes/girls

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 12:58:18

Vorige topic - Volgende topic

Welke cupmaat heb jij?

a
2 (22.2%)
b
4 (44.4%)
c
1 (11.1%)
d
1 (11.1%)
e
0 (0%)
f
0 (0%)
aa
0 (0%)
groter dan f
0 (0%)
gaat je niks aan
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9

Stemmen gesloten: 1 maart 2006, 12:58:18

jip_en_janneke

Welke cupmaat heb jij? En ben je er blij mee? Had je liever een andere maat gehad? Denk je weleens na om iets aan je borsten te laten doen?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Ik ben er niet blij mee, maar ik laat er ook niks aan doen. Da's niet natuurlijk. En ik houd niet van neppers! Ik accepteer mezelf gewoon zoals ik ben. Althans dat probeer ik.

flientje_pinwin

Ik ben d'r wel blij mee, *Men moet trots zijn op wat moeder natuur u schenkt* ;) het zou nooit bij me opkomen uberhaupt iets aan mijn lichaam te veranderen.. No thanks..

Melipark

ik ben er blij mee. en als ik er niet blij mee zou ik zou ze nooit vergroten alleen als ik er last van zou krijgen omdat ze te groot zijn zou ik het wel overwegen om te verkleinen maar dat is het geval nu niet dus doe ik dat niet !!!

CherryKiss

Ik ben op zich blij met m'n cupmaat. Helaas heb ik wel vrij grote borsten en is het daardoor moeilijk om leuk (betaalbaar) ondergoed te krigjen dat goed zit maar dat is opzich niet erg. :) Ik zou een borstverkleining overwegen als het nog meer gaat groeien, vind het nu wel goed geweest :)

othalia

ik ben er wel blij mee
maar een kleinere maat zou ik ook niet erg vinden hr :)


wunniieJ


KUSMEKONTx

ihopeyoufuckingdiedmotherfucker.#

Jetje15

damn...ben te laat voor de poll :P
ik heb 80E.. maar dat is bij mij allemaal wel redelijk in proportie.. t had wel wat minder gemogen, maar ach..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

ik heb 70F, dat vind ik zelf een beetje té....durf bijna niet naar het strand en ondergoed en strakke truitjes kopen is echt een nachtmerrie voor me. Ga deze juni mn borsten laten verkleinen, vind het supereng en wil het eigenlijk niet maar heb zoveel last van mn rug....hopen dat het over gaat...

maartj..

Succes ermee alvast!! :)
Ik heb tussen A&B. Maar ben nog in de groei. :P

Jetje15

hahaha jij hoopt op meer en buffy en ik op minder ;) maar hey...70f is idd erg overdreven...kun je ook geen leuke bh's meer voor kopen he! dat vink nog wel een van de irritantste dingen eraan :P voordat je een bh hebt die écht goed zit... *zucht*
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ


Buffy16

Citaat van: Jetje15 op 29 maart 2007, 23:13:38
hahaha jij hoopt op meer en buffy en ik op minder ;) maar hey...70f is idd erg overdreven...kun je ook geen leuke bh's meer voor kopen he! dat vink nog wel een van de irritantste dingen eraan :P voordat je een bh hebt die écht goed zit... *zucht*

Ja dit is zeker zo, al hebben ze bij Hunkemoller wel leuke dingen, ook in mijn maat. Met bikini's kopen vind ik het veel erger.
De standaardjes zijn bijna alllemaal B-cup. Daar kan ik van leven niet in, haha!