logo songteksten.net

vraag voor de ladies/chickies/dames/vrouwen/meisjes/girls

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 12:58:18

Vorige topic - Volgende topic

Welke cupmaat heb jij?

a
2 (22.2%)
b
4 (44.4%)
c
1 (11.1%)
d
1 (11.1%)
e
0 (0%)
f
0 (0%)
aa
0 (0%)
groter dan f
0 (0%)
gaat je niks aan
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9

Stemmen gesloten: 1 maart 2006, 12:58:18

maartj..

Bij de Hunkemöller heb je toch ook altijd die combi-bikini's? Dat je de broekjes en bovenstukjes op elkaar kunt afstemmen, kan je dan ook niks vinden?
Dat lijkt me vervelend zeg!

Buffy16

Ja ik kan ze combineren, maar ik kan geen goede bovenstukjes vinden. Dan moet ik persé een heel groot bovenstukje nemen wat dan weer niet om mn middel past......*zucht* ik begin steeds meer naar die operatie uit te kijken.....

Jetje15

lol...tot mijn schrik ben ik net een maat gegroeid..hallo 80E...aargh!!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja grote borsten is niet altijd een pretje....klasgenootje van mij heeft ook een beetje mijn maat maar die laat zich niet operen. Ze zegt dat ze er geen last van heeft maar de meesten denken dat ze gewoon ijdel is....tja niemand vind zo'n operatie prettig dus ik snap het ook wel een beetje

maartj..

Citaat van: Buffy16 op 22 april 2007, 19:26:47
Ja ik kan ze combineren, maar ik kan geen goede bovenstukjes vinden. Dan moet ik persé een heel groot bovenstukje nemen wat dan weer niet om mn middel past......*zucht* ik begin steeds meer naar die operatie uit te kijken.....
En van die 3hoekjes-bikini's..?

Buffy16

Hm ben bang dat die ook niet stevig genoeg zijn...maar deze zomer komt er een mooie bikini, c-cupje als het goed is..... :Y

maartj..

Oja, je ging laten opereren. :Y Het lijkt me trouwens wel een maffe ervaring voor jou, dat je opeens wakker wordt met een paar cups minder. :P Maar dan moet je natuurlijk ook weer veel nieuwe tshirts en bh's enzo shoppen. Dat is wel leuk. :D

Buffy16

Ah, precies, jij snapt het! (maar het lijkt me ook wel maf, hoor)

maartj..

En opeens niet meer als je uitgaat overal drinken van die sta-tafels afstoten. :')
Dat vertelde een vriend van me een keer, dat een vriendin van hem dat had. Dat lijkt me zooo genant!

Buffy16


maartj..

Heb je nooit last gehad daarvan?  Die vriendin van die vriend van mij heeft nogal een grote voorgevel en knalt wel eens in cafees drinken van mensen ermee omver. :P

Jetje15

whahahaha nou dat heb ik ook nog nooit gehad hr! :P omg lol.. van die driehoekbikinitopjes(leuk woord voor galgje..) zijn absoluut niet ondersteunend genoeg man! maar respect als je ermee weg kan komen ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Volgens mij heb je ook van die driehoekbikinitopjes met van die beugels (zo heet dat toch? :P ) aan de onderkant.. Zijn die ook niet stevig genoeg?

Buffy16

Citaat van: maartj.. op  5 mei 2007, 17:02:39
Heb je nooit last gehad daarvan?  Die vriendin van die vriend van mij heeft nogal een grote voorgevel en knalt wel eens in cafees drinken van mensen ermee omver. :P

Oei, haha! Nee nog nooit gehad, gelukkig!
Die ondersteunende bikinitopjes met beugels heb ik nog niet geprobeerd, die zijn misschien wel goed.
Heb trouwens nog een goed woord voor galgje: arbeidsongeschiktheidsuitkering  :mrgreen:

ml_girlie

Ik ben er niet tevreden mee,maar ja ik zou het maar met deze maat moeten doen.
De mannen en anderen zou t maar moeten accepteren ...
Ik dacht weleens na om het te vergroten,maar het kost weer geld en tijd en blabla.
ben nog in de groei dus wie weet...

Groet!