logo songteksten.net

Wouter Bos for president!

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 13:07:35

Vorige topic - Volgende topic

Wouter Bos for president!

Geef mij maar JP
3 (50%)
Eindelijk!!!!!!!!!!!!! He's tha bomb!
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 1 maart 2006, 13:07:35

Just1Girl

najaa.. Twas toch ook dat cda een heleboel zetels was verloren en PvdA een heleboel erbij, dus eigenlijk was de PvdA de kampioen, maar de CDA had de meeste zetels, dus CDA moet besturen en die deed niet samen met de PvdA dus nou ja :?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Ra58

zal allemaal wel iets gecomliceerder liggen ;)
Metal up your ass!

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Ra58

is vast veels te moeilijk voor ons ;)
Metal up your ass!

Kayleigh666

Wie is er hier ook lid van hyves.nl? Zo ja, dan kun je Wouter Bos toevoegen bij je vrienden. Heb ik ook gedaan. Echt lachen!

Just1Girl

Is dat zo grappig dan :? Hij heeft niets aan mij :9 Ik mag niet stemmen, en ik heb mn moeder al ;)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Ik heb alleen ruud de wild zo :9 Wouter Bos interesseerd me niet zo

4hout

weetje wat het is met die wouter bos.. hij zegt: ik vind dat het beter moet worden.. blablabla, hij zegt vanalles, is altijd tegen beslissingen van balkie en dan toch altijd maar met ze schikken. hij heeft zelf trouwens ook nog nooit een wetsvoorstel ingediend, nou.. daadkrachtige man hoor als hij nu al nix kan/durft wat wordt het dan alsie premier is
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Ik weet niet, ik weet alleen dat hij de werkkamer van mn oom heeft ingepikt! 8)7 Nu stem ik *als ik 18 ben* zeker neit meer op hem! :mrgreen:

4hout

van men oom.. wow.. ge bent dus upperclas.. WE HEBBEN EEN KAKKeR in da house.. ow sorry ik ijl hehe.. maja.. ik stem ook niet op hem.. ik weet eigenlijk neit eens wat 'mijn' partij is.. fff een keer stemwijzer invllen
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Woops..  :7 ik ben cker kakker,, hockeytrutje enzo ;) maar ik ben echt niet upperclass, wha,, die vent had even een kamer nodig op een andere locatie that´s it.. :9

4hout

Citaat van: "Ra58"naja ik snap niet waarom er allemaal zo veel kritiek is op JP..
nederland heeft hem zelf gekozen

ik eigenlijk ook niet.. ik ben zelf ook niet zown JP fan.. maar het ging al zo slecht met de economie, dan moet je toch maatregelen nemen. en ik denk dat een andere premier ook maatregelen had moeten nemen die JP ook neemt.. het is gewoon het verkeerde moment voor jp om premier te zijn.. als alles ok was geweest met de economie en met nederland in het algemeen hadden we denk ik geen commentaar op JP (nouja minder, er is altijd wel kritiek op een persoon met een hoge functie)..
Darkness descends.. everyone dies!

Just1Girl

Ej maar, wij zijn de jeugd, wij mogen niet stemmen, wij mógen kritiek hebben, wij hebben em niet gekozen.  
Dat dacht ik maar.
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

ja,, dat is zo :Y bijna iedereen zeikt wel over hem btw, maar wíj mogen dat

4hout

waaarom wij alleen, omdat wij de jeugd zijn? iedereen mag dat toch? Freiheit von menungsuiting!
Darkness descends.. everyone dies!