logo songteksten.net

Mensen die fout over je denken

Gestart door maartj.., 8 maart 2006, 20:33:24

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Heeft iemand *behalve ik* er wel eens last van dat mensen denken dat je in elkaar zit als hoe je eruitziet?

Want kijk he, ik ben dan blond met blauwe ogen en sproetjes enzo, veel te lief, en ik luister dan rock enzo en iedereen denkt maar dat ik zo`n domme huppelkut ben die zich alleen maar zorgen maakt over haar uiterlijk.. En ik moet daar best wel van kotsen en ik wil dus best wel een andere styl nou, maar ik durf niet te wisselen want bij mij op school kijken ze heel raar tegen bijvoorbeeld alto's//skaters//gothic's aan, terwijl ik die juist heel stoer vind en ik het goed vind dat ze zich afzetten tegen die saaie barbie's..

Maar het gaat er dus om dat ik het irritant vind dat mensen me denken te kennen..Hebben meer mensen dat?

Kayleigh666

Gewoon schijt aan hebben! Je echte vrienden weten toch wel hoe je bent. En boeien... hoe ze op school tegen alto's aankijken.

Ze vinden mij er vaak ook wel lief uitzien. Ik vind het alleen maar makkelijk. Kun je mooi gebruiken. Echt waar, iedereen trapt erin. Leraren geloven dan dus noooit dat je afkijkt enzo. Ieder smoesje wordt geaccepteerd. Heerlijk toch?

maartj..

Ja, dat opzich wel..  :mrgreen: maar ik vind het gewoon oneerlijk dat mensen je gaan beoordelen op je uiterlijk terwijl je anders bent, oké soms is het idd wel handig ja, maar niet altijd toch? :9

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Ik hoor op een ander forum dat mensen die gothic zijn een andere weg naar school moeten nemen omdat ze anders bedreigd worden.. Dat vind ik echt te ver gaan :N

4hout

Darkness descends.. everyone dies!

maartj..


Just1Girl

naja.. ik snap niet wat die mensen allemaal tegen gothics hebben :?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Nee, ik ook niet.. Ik wil geen gothic worden, maar wel wat zwartere kleding aan en ook aparter.. Ik vind ze te gek en ik vind het super dat die mensen gewoon hun kleren blijven dragen, al vindt niemand behalve hen *en nog een paar mensen* ze mooi, ik denk dat ik mensen met aparte stijl ga bewonderen  :Y

Just1Girl

Ga bewonderen? Of doe je dat al?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."Hebben meer mensen dat?

Zal ik je eens wat grappigs vertellen..  8)7
Vorige week ging ik met twee vriendinnen (al 4 jaar lang mee bevriend) uit, en kwamen ze er eindelijk achter wie ik was.. :{
Heel vaak zien mensen mij anders dan ik ben.
Ze denken dat ik een verlegen meisje ben, die soms beschamende rare acties heeft..
Nou verlegen.. ? Moi.. :{ Ik was dus tijdens het uitgaan de enige die een leuke jongen aansprak, die andere twee chicks gaan vaker uit, dus zou je verwachten dat ze daar zo onderhand niet meer zo bang voor zijn..  :z
Ook kijken mensen heel raar op sinds ik een mp3 speler heb,, want he,, dat verlegen mens luistert naar Nightwish,,, OMG }:| Dat luister ik ook al een tijdje  8)7
Het overkomt me gewoon te vaak, en eigenlijk hoor ik tegen die mensen te zeggen  :W doejdoej,, mja,, daar ben ik dan weer net te sociaal voor  :9

maartj..

Dat heb ik dus ook ja,, iedereen vind het maar raar dat ik niet van Beyonce en die dingen luister, maar ik vind het wel fijn opzich om ook weer anders te zijn dan de rest.. Bij ons is het opeens geweldig om een haarband in te hebben, dus ik doe er een om mn pols, dat is wel maar weinig anders, maar niet zo hetzelfde 8)7

Maar als vriendinnen die je al 4 jaar hebt er dan pas achter komen wie je bent, vraag je je dan niet af of ze wel goede vriendinnen zijn? Ik begin steeds meer van mn beste vriendin te denken dat ze een wandelende make-updoos is, ik stoor me echt aan haar terwijl ze ook heel lief is eigelijk

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."vraag je je dan niet af of ze wel goede vriendinnen zijn?
Ze zijn echt lieve meiden hoor, maar ze zijn gewoon niet echt betrokken in mijn leven. Ze intereseren zich niet in mijn doen en laten.. eigenlijk,, als ik ze zo bekijk zijn ze heel oppervlakkig.. het enige dat ze elke keer vragen is of ik de volgende keer weer me uitga, en wie ik leuk vind  8)7 ...
maarja, ze hebben wel gewoon de humor die ik heb..

maartj..

Ooo,, dan zit het goed :Y)

Maar heb je dan geen lachvriendinnen en serieuze vriendinnen? Ik heb dat zelf wel altijd, en mijn zus begrijpt me altijd heel goed, ik denk dat ze bijna mn beste vriendin is.. Gek hoor ;)

Just1Girl

Mijn lachvriendinnen zíjn mijn serieuze vriendinnen. Jammer alleen dat ze nog bang zijn om te gaan leven -.-
(Wil je eens naar de stad: Nouww... ehhmm.. Ik weet niet.. Misschien moet ik dan de afwas (ik zeg maar wat) doen ofzo..)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]