logo songteksten.net
Hoofdmenu

Begrafenis

Gestart door maartj.., 31 maart 2006, 23:03:59

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Weet iemand al welke nummers hij/zij op zijn/haar begrafenis wil horen? Beetje een wazige vraag, maar ik moest er net opeens aan denken.

Ik wil iig een liedje voor mn pap, eentje voor mn mam en ene voor mn zus en nog wat familieleden :Y

Kayleigh666

Iets van REM lijkt me wel wat.

maartj..

en als ik in november doodga wil ik dat ze "november"draaien :9

flientje_pinwin

daar is over nagedacht!
Ikke iets mafs.. Iig Joe Jackson - Be My Number Two.. Mijn lievelingslied door dik en dun!

maartj..

ik zal hem eens downe :Y

Just1Girl

ehm
Ik zou
Ik was vergeten van acda en de munnik nemen denk ik. Dat gaat over een begrafenis..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

veerleke22

Ik zou een hoop liedjes nemen die absoluut niet rustig zijn enzo, echte rap enzo, mss wel ni geschikt voor een kerk, maar als het is toch mijn begravenis en das mijn lievelingsmuziek, dusja! Maar ook een paar rustige hoor, I'll be missing you van Diddy en Changes van Tupac... Mijn playlist zou volstaan met 2pac en Eminem, The Game enzo van die toestanden => lekker gezellig!  *)
eart of a soldier with a brain to teach a whole nation
Remember the legends

maartj..

Als je ervan houd :Y
Ik wil gwoon rock ensow *)

Just1Girl

en mij kan het niets schelen :)
Als het maar een nummer is dat er een beetje bij past, en waar je lekker op kan huilen, omdat het er zo goed bij past :9
Er moet natuurlijk wel om me gehuild worden :Y
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

ja echt??
ik vind het leuk als ze om me lachen :Y en dan moet mn zus gaan speechen over debiele dingen die ik allemaal heb gedaan, dat lijkt me wel koel *)

Just1Girl

ach jah. Als ik iemand hoor vertellen over al die debiele dingen die iemand gedaan heeft zal ik uit ontroering ook wel huilen. Maar dat ben ik dan weer
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

flientje_pinwin

Weetje wat me geniaal zou lijken, als ze op mijn begrafenis de voorste bank zouden reserveren voor mijn eendjes.. *) dat lijkt me nog eens mooi.. :Y

En dan een headbangactie van maijkel, die me natuurlijk zeer missen gaat, en hm,, nadja die in de stress schiet omdat ze niet weet wat ze aan moet op mijn begrafenis, terwijl ik wel weet wat ik op haar begrafenis aanmoet..  8)7

maartj..

wat erg als je je daar zorgen over gaat maken :9 sta je daar voor je kledingkast: oja, flien is dood.. :shock: WAT MEOT IK AAN?!
das wel erg :Y

flientje_pinwin

Dat is een lolletje tussen ons.. :P ik heb ja/nee kaarten, hadden we lol mee, kwam uit dat ze eind van de week met de busreis terug (uitwisseling) een busongeluk kreeg, iedereen overleefde behalve zij.. en toen ging ze me vertellen wat ik aanmoest op de begravenis... omdat ze de kleding die ik die dag droeg niet geschikt vond :P (vind je het gek, trainsingbroek en huispakvest ;) )

maartj..

Nou zeg, je moet kledingstijl van mensen toch gewoon accepteren? :P

en  mn lijsje heeft er weer 3 songs bij.. Scars van Papa Roach, Perfect Wordl van SP en Canon rock :Y