logo songteksten.net

Lekkere mokkels in videoclips!

Gestart door Kayleigh666, 24 april 2006, 14:44:59

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Wat vinden jullier ervan dat er in veel videoclips halfnaakte dames lopen? Lekker om te zien? Opwindend? Of hoeft het voor jullie niet zo? Wie iriteert zich hieraan?

PhOeniXx

ik vind t best wel iriteerend...vrouwen worden zo geplaatst, alsof ze speelgoed zijn. alsof vrouwen de hele tijd naakt zouden rondrennen, en met die mannen van alles zouden doen. dat denk k egt nii..
 zshüüüüüüüüüüüüüüsh..XD |

Just1Girl

naja
Ik let er meestal maar niet op

zegt dat genoeg?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

ik kijk die shit niet :@ *en ik luister die ook niet ;) *

wunniieJ

het is wel geil ofzo maar prut liedjes :? hebben we niks an  

CherryKiss

ik vind dat vrouwen zo achtergesteld worden. Net alsof we seksobjecten zijn die je zomaar even 'koopt'. nee doe mij maar een normale clip.

wunniieJ


Kayleigh666

Waarom reageren er nu geen mannen? Wij vrouwen, vinden die clips meestal prut. Maar waarschijnlijk zijn ze bedoeld voor mannen. Hé fellows, worden jullie blij van die clips, of vind je het alleen leuk om te zien maar je walgt van de muziek, of vind je het 10x niks?
Reageer!!!!!!!

4hout

nou.. hallo.. een jongen die reageert hier! whah.. nouja, niet dat je er veul an zal hebben, want ik hou niet van dat soort muziek. maja.. ik vind het ook niet normaal hoe die vrouwen erbij lopen.. geeft volgens mij een slecht voorbeeld voor alle kleine meisjes die die clips zien en daardoor worden beinvloed, wat allemaal nasty bijwerkingen kan hebben, als ze er zo hoerig bijlopen als die vrouwen in die clips. die vrouwen zien er natuurlijk wel lekker uit enzo, magoed, ik vind het niet verantwoord. en natuurlijk ook omdat vrouwen zo gebruikt worden als speeltjes..! hatsee! (zogenoeg Kayleigh? :P)
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Goed gesproken hoor, muv "die vrouwen zien er natuurlijk wel lekker uit enzo" :P dat is zoo erg, dat zijn toch ook maar allemaal bewerkte mensen die daarmee hun geld maar moeten verdienen door te doen alsof ze die rappers en hiphopgassies leuk vinden, al kreeg ik er een miljoen voor, ik deed het nog niet! Dat is zoo verlagend!
Zo. Maartje heeft gesproken ;)

Just1Girl

naja.. Tis maar wat je beter vind.. In Parijs langs de straat voor een portiekje ordinair staan te zijn in de hoop dat een man voor je betaald of halfnaakt in zon clipje dansen.. (niet dat er niet meer mogenlijkheden zijn..)
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Ik heb ook niet gezegd dat ik dat van Parijs goed vind :P ik vind het gewoon verdrietig als vrouwen gedwongen worden dat werk te doen, maar persoonlijk denk ik dat ik dat echt niet uit zou houden hoor.. En oke, je hebt wel oversexte mensen maar echt niet iedereen is zo, ik zou nog liever in een doos op straat wonen.. denk ik..

4hout

whah.. uhm.. TUURLIJK weet ik wel dat dat allemaal nep-vrouwen (ja ik zal het netjes houden) zijn.. maar voor hoe nep ze zijn.. zien ze er wel lekker uit enzo.. maja.. tis niet dat ik met zoown *kuch*hoer*kuch* wat zou willen.. hehe.. maja.. enne maartje wie zegt dat ze dat gedwongen moeten doen.. volgens mij vinden ze het nog leuk ook.. nouja.. of het geld dat ze krijgen.. maja..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

nouja, misschien zijn het gewoon domme mokkels, kan ook ;)
Dat bedoel je toch? maar de playboys en die zeik, ik geloof niet dat dat alleen in nederland is.. en ze doen het meestal ook alleen maar voor een klein beetje "inkomen."
Maar ieder zn eige smaak he.. ;)

4hout

jap.. ik ben toch al bezet! dus waarom zou ik naar dat soort domme mokkels kijken hea! xP
Darkness descends.. everyone dies!