logo songteksten.net

M u Z i E k S m A a K.

Gestart door BabiixGirll, 21 mei 2006, 20:18:27

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

maar wat luister jij dan normaal meestal? :P

Kayleigh666


maartj..


4hout

Citaat van: "maartj.."Ik geloof dat er ook redelijk veel hiphoppers zijn hoor, maar die reageren ook nergens op :P maar ik weet niet, ik vind andere muziek gewoon niet zo leuk meer, zo ontzettend overdreven en populair willen doen, dan hoef ik al niet meer naar die koters te luisteren :P

maja.. ik begrijp het wel.. maar misschien zien hun dat niet zo? *laten we in the minds of the popiejopies kruipen*
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

nee, ik vind popiejopie spelen niet zo leuk :) al die mensen worden gewoon té arrogant en naast schoenen lopen zeik etc. :P allemaal door de commercie :Y

4hout

maar generaliseer je nu niet.. niet iedereen is dat (arrogant etc.).. lijkt mij..
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

Nou.. ? Het merendeel.. Maarja, alles heeft uitzonderingen.. :P

Just1Girl

naja Het kan mij niet schelen of het arrogante grijnzende lelijkerts zijn :Y (wel een beetje maar toch) Het gaat me vooral om de muziek die ze maken, en dan vind ik pop toch wel het leukst. Acda en de Munnik  *;
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

Citaat van: "4hout"maar generaliseer je nu niet.. niet iedereen is dat (arrogant etc.).. lijkt mij..

^^oeps foutje :D
aduh, tuurlijk zijn er ook goeie//aardige hoop ik voor ze, maar idd het mereldeel is afschuwelijk in bijzijn van camera's .. en al die clips etc.. en ik vind het niet mooi :mrgreen:

4hout

hoop ik voor ze? ga jij niet met mensen om die andere muziek luisteren dan? dan ben je wel erg narrow-minded.. lijkt mij...
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Nee lieverd, ik vind die meeste hiphop artiesten zo arrogant overkomen.. dus ik hoop voor ze dat dat alleen komt door camera's in de buurt, het ging niet over mensen die dat luisteren!!
Weetje dat al mijn vriendinnen alleen maar hiphop luisteren? ik ben in hun ogen de grote idioot hoor..

flientje_pinwin

Die van mij ook.. ;)
Mijn muziek is in hun ogen/oren herrie.. :{
Maarja, ik heb een goede vriend die voor mij is.. *) Hij headbangt zelfs op jezus redt.. :P

maartj..

die mensen maken de wereld mooi :P

BabiixGirll

Iedereen Eigen Smaak.  :D
boé

flientje_pinwin

Precies.. :P
Zou niet goed zijn als iedereen mijn smaak had..
Krijg je zo'n eigenaardige wereld. ;)