logo songteksten.net

Da Vinci Code

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:24:17

Vorige topic - Volgende topic

veerleke22

Ik heb het boek gelezen en de film gezien en ik vond 'em echt SUPER
kheb trouwens gehoord dat ze in één of ander land (kheb geen idee meer welk) een protestactie hadden gedaan en iemand had het boek openbaar verbrandt... en toen werden ze met tomaten bekogeld! Dat noemen ze dan weer rechtvaardigheid  ^O^

En t'is idd maar een verhaal, dus moette ze maar ni zo moeilijk doen...
Greetz
eart of a soldier with a brain to teach a whole nation
Remember the legends

maartj..

naja, ik vind het verhaal van Dan Brown wel een stuk geloofwaardiger dan het echte.. :@ niet onaardig ofzo bedoelt, maar ik geloof gewoon nergens in

Ra58

deze film lijkt me nou echt leuk :Y
Metal up your ass!

maartj..

een geweldige film, ikzou er heengaan als ik jou was :Y
en ik vind ook dat ze "Het Bernini Mysterie"  moeten verfilmen, geweldig boek! bijna nog beter dan de Da Vinci Code :D

Ra58

ik lees geen boeke
Metal up your ass!

maartj..

soms vraag ik me af hoe jij op het gym beland bent :mrgreen:

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

maarja, daar hoef ik me straks geen zorgen meer over te maken ;)

Ra58

Metal up your ass!

Kayleigh666

Citaat van: "Ra58"ik lees geen boeke
Maak voor dit boek eens een uitzondering. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die het boek niet mooi of bijzonder of indrukwekkend vond. Je leest het in een ruk uit. Het verhaal zit gewoon goed in elkaar. Give it a try!

maartj..

eerlijk gezegd vind ik het Bernini Mysterie leuker :) zal ra misschien leuker vinden, met meer moorden :P

Ra58

Metal up your ass!

Websmurf

Ik vond de film toch wel een beetje tegenvallen. Erg langdradig op sommige momenten, toch zou ik 'm wel op dvd willen hebben om 'm nog een keertje te zien. Het boek vond ik geweldig, heb ik in 2 dagen uitgelezen (in het engels :P)
Webmaster Songteksten.net -

maartj..

in het Engels.. in 2 dagen.. ik had hem in het Nederlands in één dag uit, slapeloosheid heerschte :Y

in het Engels.. *kan er niet over uit*

Websmurf

:D

ach, de helft van de boeken die ik hier in de kast heb staan zijn engels (Da Vinci Code, Angels And Demons, Digital Fortress, Deception Point, Lord of the rings (jaja :9))
de eerste valt tegen, daarna gaat het elke keer makkelijker.. heb er veel aan gehad trouwens.. gebruik in m'n dagelijks leven toch wel regematig engels :)
Webmaster Songteksten.net -