logo songteksten.net

Madonna

Gestart door Swingy, 27 mei 2006, 06:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."ik ga niet wil niet heb geen behoefte om een oma in een balletpak te zien
Ik vind het juist superknap dat ze nog steeds aan de weg timmert. Dat kunnen er niet veel. Zeker geen eendagsvlieg dus! Ze blijft vernieuwend. Heb ik best bewondering voor. Ook dat figuur, op die leeftijd. Ik doe het haar niet na.

Ra58

Ik vind toch dat ze er te oud voor wordt..voor de dingen die ze nu nog doet
Metal up your ass!

follow

ach zolang ik t maar niet hoef te zien :P

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Citaat van: "Kayleigh666"
Citaat van: "maartj.."ik ga niet wil niet heb geen behoefte om een oma in een balletpak te zien
Ik vind het juist superknap dat ze nog steeds aan de weg timmert. Dat kunnen er niet veel. Zeker geen eendagsvlieg dus! Ze blijft vernieuwend. Heb ik best bewondering voor. Ook dat figuur, op die leeftijd. Ik doe het haar niet na.

ja maar ze moet gewoon accepteren dat ze oud wordt/is!

Ra58

Metal up your ass!

follow

Citaat van: "Ra58"herhaling ? XD

neeh :P t was anders geschreven :P

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."
Citaat van: "Kayleigh666"
Citaat van: "maartj.."ik ga niet wil niet heb geen behoefte om een oma in een balletpak te zien
Ik vind het juist superknap dat ze nog steeds aan de weg timmert. Dat kunnen er niet veel. Zeker geen eendagsvlieg dus! Ze blijft vernieuwend. Heb ik best bewondering voor. Ook dat figuur, op die leeftijd. Ik doe het haar niet na.

ja maar ze moet gewoon accepteren dat ze oud wordt/is!
Waarom moet ze dat accepteren? Je bent zo oud als je je voelt!

Ra58

Metal up your ass!

Kayleigh666

Even heel ander madonna-nieuws:
Madonna heeft een bedrag van drie miljoen dollar geschonken aan weeskinderen in Malawi, Afrika. De Queen of Pop hoopt hiermee elke dag 1000 kinderen aan eten te helpen.

Aan Time magazine liet Madonna weten dat het een voorrecht is om als superster een geldbedrag te kunnen schenken een goede doelen. Maar ook haar eigen kids Lourdes en Rocco hebben haar doen beseffen dat kinderen verzorging nodig hebben.

"Kinderen hebben eten nodig. Ik heb als beroemdheid het voorrecht ze hiermee te kunnen helpen."

maartj..

oke is goed van haar. als ze daarvoor nou al het geld gebruikt wat ze nu nog verdiend, zodat later haar kinders niet van die paris-mensen worden ;)

Ra58

Ik vind het het juiste wat ze doet :Y en boeiend dat het een PR stunt is..ze geeft wel geld
Metal up your ass!

maartj..

yep :Y juist die mensen moeten dat doen omdat ze vaak een voorbeeld zijn voor hun fans :Y

Ra58

Metal up your ass!