logo songteksten.net

Roken?

Gestart door flientje_pinwin, 10 juli 2006, 18:29:02

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

Wat vinden jullie eigenlijk van roken ?
Ik vind het ronduit vies!
Ik heb een keer met iemand gezoent die net gerookt had.. :r Ik heb hem verteld dat hij het bij mij kon vergeten als hij bleef roken!
Zelf kan ik er ook slecht tegen als mensen in een gezelschap ongevraagd een sigaret aansteken.. Anderen hebben er vaak last van!
Mijn oom rookt veel, en als hij naast me zit, vraag ik hem ook om dat ding uit te doen, of weg te gaan.. Hij respecteert mij gelukkig, maar er zijn er veel die dat niet doen...

CherryKiss

ik rook zelf ook maar houd daarbij veel rekening met anderen. Mijn vriend rookt niet en hij zou m ij ook niet moeten vragen ermee te stoppen. Ik wil best rekening met hem houden maar voor hem stoppen doe ik niet zomaar, dan houd je het toch niet vol.

maartj..

Ik vind het echt afschuwelijk vies.. Ik was dus een week weg en daar rookte dus echt íedereen. En dan meer dat meeroken voor de gezelligheid, maar nop de laatste avond ging ik dus bijna over mn nek toen een meisje probeerde een sigaret in mn muil te douwen. Het zal wel aanstellerij geweest zijn, maar ik vind de geur zó vies dat ik me niet voor kan stellen dat je wil proberen dat in je mond te stoppen :Y
Daarbij moet ik wel toegeven dat de wk-sigaretten van pall mall te gek zijn :P

flientje_pinwin

Pall mall,? Das toch een kledingmerk ? :P
Ben van't weekend uitgeweest met een vriendin van mij, khad d'r al lang niet meer gezien, en was al een tijdje niet met haar uitgeweest.. Blijkt dus dat ze rookt.. :{ in 2 avonden 2 pakjes erdoorheen.. :N Bah, mijn kleren stonken een uur in de wind, en mijn lenzen (net nieuw voor deze maand) staan nu al weer droog.. :N

maartj..

pall mall zijn ook sigaretten :P


Maar idd dat klopt, echt de hele wereld rookt opeens!

flientje_pinwin

Weer wat geleerd.. :P
Maar dat zijn toch niet die wk dingensens ? anders vind ik ze saai.. ;)

Gelukkig roken ze bij ons op school steeds minder.. Dat doen ze voor de voordeur, kom je binnen, meteen zo'n vieze walm. :?

Ra58

Roke maakt sexy! kijk maar naar ville en alexi :)
Metal up your ass!

*_Paddo

neee egt niet bij iedereen :o
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

flientje_pinwin

Roken kan heel sexy lijken, ben het met je eens, maar het stinkt, en het is vies..

Ra58

Ben ik het niet mee eens...ik vind roken niet stinken EN ik vind het niet vies...
Metal up your ass!

maartj..

als je niet rookt stinkt het en is het vies, als je rookt is het lekker en ruikt het lekker :Y denk ik :P
en dat zijn niet de wkdingen, die kon ik niet vinden :P daar was het vasthoudding oranje met een rood wit blauw randje eraan *)

Ra58

ik rook zelf niet, en ik vind het niet vies(dus ja ik heb het wel eens gedaan) en ik vind het niet vies ruiken
Metal up your ass!

maartj..

ja maar odmat je zelf al eens heb gerookt vind je het niet vies meer :) ligt eraan hoe vaak je hebt gerookt. en ik vind het nu ook niet meer zo vies, alleen als het recht onder mn neus is. maar als iemand erg naar sigaretten ruikt vind ik het niet zo erg.

Ra58

Ik denk niet dat het eraan ligt hoe vaak je rookt
Metal up your ass!

maartj..

nee ik bedoel, de eerste paar keer vind je het meestal toch vies?