logo songteksten.net

LangeAfstandsRelatie!

Gestart door 4hout, 5 augustus 2006, 03:04:50

Vorige topic - Volgende topic

Werkt dat.. zo'n L-A-R?

Ja
5 (71.4%)
Nee
2 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 5 augustus 2006, 03:04:50

Brainwashed

Kan, ik heb een tijd een vriend in duitsland gehad. En omdat je elkaar zo weinig ziet, blijf je langer verliefd, heb je weinig ruzie en leer je elkaar nog beter kennen omdat via msn en de telefoon veel meer durft te zeggen dan in real life.
a world designed by the men in grey who decide how we live and breathe..

maartj..

dat hoort eigelijk ook niet :P dat je via msn meer zegt dan irl :P
ik bedoel.. dan heb je dan helemaal vette gesprekken, en dan ontmoet je elkaar weer ns
en dan weetje niks te zeggen omdat msn altijd over onzin gaat :P (naja bijna altijd)

flientje_pinwin

Dat lijkt me sowiezo al moeilijk om met een andertalige iets te hebben.. niet dat ik geen duits kan.. maar ik kan zo slecht mijn gevoelens uitdrukken in een andere taal.. weetje, als je gevoelens hebt, of dingen wil zeggen, moet dat meteen, anders komt het (vind ik) niet uit het hart.. en als ik dat dan ook nog eens naar Duits moet vertalen.. Lijkt met niet zo handig.. :P

4hout

maar dat van de telefoon klopt niet.. okay, via msn zeg je meer als in het echt.. maar aan de telefoon, ik denk dat dat op afstand toch het meest op 'het echte' lijkt.. dus tenminste, wat ik aan de telefoon durf te zeggen.. zou ik ook in het echt durven zeggen.. en dat heb k ook wel gedaan.. en dingen die ik op msn zeg.. ook.. dus.. hmm.. al gaat het wel iets moelijker.. maja, verder heeft ik er geen last van.. xD
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

hm het lijkt me dat je alles via msn véél makkelijker kan zeggen.. althans das bij mij :P
want dan kan je er nog altijd iets van maken dat het een grapje was ofzo, als het fout overkomt..  :mrgreen:

maartj..

Hoe ver weg was dat dan van jou?

TOMxANGEL

het legt er aan hoe lange afstand zeg maar ik woon in eindhoven en mijn vriend in r'dam en we habben toch al 5 jaar en hij komt hier om het weekend en om het andere weekend ben ik bij hem

xcharlotteke

mij lijkt het niet leuk (: Je wilt toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn?
en op msn zie je meestal niet wat die persoon echt bedoelt als je dat allemaal typt.

doe mij maar iemand om de hoek :D.
physical joy

xlarissa(ll)

lange afstand relaties zijn erg lastig.. ik heb het zelf nu ook, ik woon in leiden en myn vriend in lelystad. het moeilijke is dat je hem/haar dan niet kan zien waneer je wilt en buitenstanders snappen nooit wat je met iemand moet die zo ver weg woont en soms word je vertrouwen in je relatie ook minder omdat iedereen zegt; dat is binnenkort echt wel afgelopen hoor, dat hou je nooit lang vol iemand zo ver weg.. terwijl je zelf wel beter weet. je moet je gewoon niks aantrekken van de rest vind ik ook al is dat soms moeilijk, en er van genieten van de momenten als je dan wél bij je vriend/vriendin bent :]

©harissa

Uhm, tja, ik had er dus ook een, hij heeft het precies 5 uur geleden uitgemaakt =(
Persoonlijk vind ik L-A-R's nogal klote, je ziet elkaar niet elke dag enzo, en de meeste mensen missen dat gewoon

zegmaarMANU-

Ik heb een afstands relatie, en het is super moeilijk soms. Vooral voor ons,
mijn ma er is op tegen en mag niet met hem afspreken. Ook weet ze niet dat ik altijd nog steeds met
'm heb. & ook op de momenten als je echt een knuffel van de ander nog hebt ofzo. Soms zie ik 'm maar
1x in de maand of langer nog. Nu is het alweer bijna 2 maanden geleden. Maarja, liefde overwint alles &
onze tijd komt nog wel later (:
Zijn er nog meer Tokio Hotel of/en Only Seven Left fans hiero? ;'D

aliceke

hello
toevallig ben ik nu eens hier aan het kijken inplaats naar de songteksten en dit topick viel me direct op :-)
en mijn mening = doe wat je hart ingeeft voel je je goed bij een lange afstand relatie dan moet je ervoor gaan en je niks van aantrekken wat andere zeggen , zo doe ik het ook ik heb een relatie met iemand uit egypte dus is echt niet dicht bij de deur en gelukkig bestaat er site's zoals fb maar vooral skype waar je dan toch elke dag met elkaar kan praten en zien via cam natuurlijk is het leuker op dicht bij elkaar te zijn zo heb ik ook begin deze maand lekker genoten van mijn vakantie daar , maar echt als je het ziet zitten met elkaar veeg al die negatieve oordelingen van de baan maak je alleen depresief van doe wat je voelt en dan komt het goed wij zijn nu bezig met papier werk voor hem hier te laten komen een tijd en dan zien we wel is hij die hier ga blijven of ik naar daar want natuurlijk kun je niet eeuwig een lange afstand relatie houden ooit moet je toch de stap ondernemen om altijd samen te zijn
dus hou je van elkaar ga er dan voor
groetjes  :*