logo songteksten.net

Madonnas concert -> Belediging Christenen?

Gestart door Brainwashed, 5 september 2006, 18:10:55

Vorige topic - Volgende topic

Brainwashed

Om het maar even kort te houden, Jullie hebben waarschijnlijk wel allemaal gehoord van de scene dat Madonna aan een kruis hangt. Een groep Christenen heeft geprobeert om die scene af te lassen, omdat dat volgens hun beledigend was voor het Christendom. Wat is joúw mening over Madonna's kruis-scene?
a world designed by the men in grey who decide how we live and breathe..

maartj..

ach ze mot doen wat ze wil :Y
het is vast wel een leuk effect :)

Kayleigh666

Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je het niet wil zien, ga je gewoon niet naar haar concert.

maartj..


Jetje15

hmm.. ik wordt zelf christelijk opgevoed( :r) maar vind t niet echt beledigend hoor.. like a virgin was het begin al van dit gedoe.. als t toen uiteindelijk ok was.. waarom dan nu niet meer terwijl we zogenaamd 'toleranter' zouden zijn..?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

Ik ben anti-geloof :) Elk geloof is onzin en gevaarlijk voor de samenleving
Metal up your ass!

maartj..

Nah alleen de extremisten zijn écht gevaarlijk.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Ik denk niet dat in dit land "normale" christenen heel gevaarlijk zijn. MUV die engerds van de CU.

Ra58

als voorbeeld toch weer de christenen die zich beledigt voelen door dat kruis van madonna.

Maar zelfs de niet extremisten kunnen gevaarlijk zijn. Ik zie het zo gebeuren dat ze hun plichten en verantwoordelijkheid afleggen op "god". En dan zijn ze gevaarlijk. :)
Metal up your ass!

maartj..

En wie waren die christenen? Juist. De jeugdgroep van de SGP. :P

Maar als ze dat doen, zijn het dus extremisten.

Ra58

Metal up your ass!