logo songteksten.net

Ooit Geesten opgeroepen.........

Gestart door wunniieJ, 1 februari 2004, 19:31:22

Vorige topic - Volgende topic

liesje_1993

kheb wel us mijn "besgermengel" proberen op te roepe... maar gebeurde nix..

Kayleigh666


Ra58

Ik geloof er dus echt NIETS van...En ik ben niet van plan het uit te proberen...want er gebeurt toch niets
Metal up your ass!

maartj..

ik geloof er ook niks van.. alleen omdat de mensen die het doen wíllen dat er iets gebeurd krijgen ze lijkt mij van de spanning hallucinaties ofzo of ze verzinnen de hele boel bij elkaar en van mensen die "contact" met doden maken om de nabestaanden te helpen moet ik al helemaal niks hebben..
"Begint het met een A? nee? met een B dan? nee? een C dan?ja? ik zie iets als.. caro..?caro?caroline?"

onzin :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..


MischiefManaged

Ik niet, mijn zus wel, helaas.
We hebben er drie jaar lang last van gehad.
En met 'last ervan hebben' bedoel ik dus;
Schaduwen in mijn kamer, die er niet horen te zijn, dus dat er iemand langs zou lopen terwijl niemand langs liep, er viel een beeld achter in mijn kast om, die stabiel stond, dus het kón gewoonweg niet omvallen, en mijn deur die steeds open ging, terwijl ik hem net helemaal dicht had gedaan. Voor die dingen zijn geen verklaring, vooral niet als je klaarwakker bent of gewoon zit.
En sowieso, de doden moet je met rust laten. Ze zijn niet voor niets dood.
Als je ze oproept, heb die 9 van de 10 keer een slechte geest, aangezien de goede geesten al zijn waar ze willen zijn, en dat is niet hier. Oké, misschien wel als ze gereïncarneerd zijn.

hinata-chan

Ik heb laatst nog een geest opgeroepen met een goede vriendin van me die net als ik best spiritueel bezig zijn na schooltijd als we bij elkaar zijn (dat best vaak is aangezien zij ik en nog een meisje soort van zussen zijn voor elkaar en geen 2 minuten van elkaar wonen^^), maarja, ik had een geest met haar opegroepen met een zelfgemaakte pendel die nu in me kast ligt...
Niks engs aan, wordt ook niet lastig gevallen, niet meer dan ik al werdtxD mwjah, ik zie ze of voel ze soms dus zo erg is dat niet... tenzij ik het ookal op school zou gaan voelen of zien... daar heeft namelijk een jongen zichzelf opgehangen paar jaar terug...

Littlebutterfly

#130
[edit adam] offtopic
A happy heart makes the face cheerful, but heartache crushes the spirit.

k-i-rstentje

nee nooit gedaan maar ga wel een keer naar iemand die het doet