logo songteksten.net

Gothic, speciaal voor Maartje.

Gestart door Iddjuh, 26 maart 2007, 16:00:31

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

En als je jezelf in een hokje stopt word je zo'n "wannabe" enzo. :mrgreen:

Buffy16

Haha ja het is altijd wel wat he? Toen mijn klasgenootjes van mijn vorige school mij niet konden plaatsen werd ik gebombardeerd tot 'alto'.
Argument daarvoor was dat ik zo 'anders' was. Hmz....is iedereen dan niet alto? Iedereen is toch anders?

maartj..

Ik ben volgens vriendinnen minstens een alto, maar veel meer een goth. :mrgreen: Omdat ik twee zwarte rokken heb. Echt dikke onzin. :P
Nou omdat er meer trendvolgende mensen rondlopen dan mensen die zomaar hun eigen zooitje bij elkaar rapen, denk ik dat je anderser was dan "iedereen". :P Denk ik?

Buffy16

ja dat zal het geweest zijn, omdat ik mn broeken niet op mn schaamstreek droeg, en vaak in het zwart ging enzo....tis allemaal zo'n onzin.....En omdat je 2 zwarte rokken hebt ben je goth? Je zou bijna denken dat wij de trendsetters zijn, iedereen heeft het over ons...LOL :mrgreen:

maartj..


Buffy16

Tja zo lijkt het net of mensen die juist geen mode dragen toch het interessantste zijn (dat is natuurlijk ook gewoon zo, hehe)

maartj..

Dat ís ook zo. Of de écht heel modebewuste mensen, die zijn ook interessant. :Y

Buffy16

Jeps, wat zijn we toch weer een interessant stelletje, hehe!

Ra58

maartje vind jij het erg dat mensen niet weten wat gothic is?

Ik geef er echt helemaal niets om.

Ik luister metal. Dan voral black,death,speed en trash.
Ik alleen zwarte kleding.
ik draag een kruis om mn nek.
ik draag studs
ik heb een hekel aan christenen ( in het algemeen, nu wil ik geen zeurende christenen op mn hals halen)

En dus noemt men mij gothic.
Ja en?

Waarom zou ik "gothic" zijn?
In mijn visie is er een gothic lifestyle maar bestaan er geen gothics
Metal up your ass!

maartj..

Je hebt een KRUIS om je nek en je hebt over het algemeen een hekel aan christenen? :P Of heb je zo'n gaaf omgedraaid kruis? :D

Ik zeg ook niet dat het erg is joh. Zolang jij maar weet dat je geen goth bent. Laat de mensen eromheen maar kletsen, het is alleen jammer dat metal als Epica en Within Temptation ook als gothic wordt afgedaan.

Ra58

Ja zo'n omgedraaid ja XD

naja het ligt eraan hoe je het bekijkt. Epica en Within temptation zou je in kunnen delen in de muziek genre "gothic"
Metal up your ass!

maartj..

#26
Nee in genre "symphonische metal" . :P En in welke weg bekijk je het als je het indeelt bij gothic?

Ra58

nou gewoon :P een toetsen afdeling, een vrouwelijke zangeres die aardig hoog zingt. Dat vind ik onder gothic vallen.
Metal up your ass!

maartj..

Maar die elektrische gitaren passen niet echt bij gothic. :P

Ra58

Metal up your ass!