logo songteksten.net

Maatschappelijke stage.

Gestart door maartj.., 22 mei 2007, 22:52:45

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Dan krijg je geen vergoeding.. Dat is gewoon je reinste kinderarbeid. :Y

Buffy16

Precies, dat vraagt om protest!

maartj..

Landelijk protest, mensen tot in den treure lastigvallen met petities en enquêtes. :Y

Ra58

Citaat van: Buffy16 op 28 mei 2007, 09:44:43
Dan krijg je geen vergoeding Ra? Of wel? Dat vind ik helemaal schandalig.....je hebt wel even een gratis kracht die alle rotklusjes voor je opknapt.....kun je op zn minst wel iets geven vind ik

nee we mogen alleen stage lopen bij non profit. vrijwilligers werk. Dus bij bijvoorbeeld het bejaarden tehuis. Of de kinder boerderij
Metal up your ass!

Buffy16

En daar leer je wat precies van? Behalve irritatie opwekken bij werkgever en leraar? Iemand verplichten om vrijwilligerswerk te doen is gewoon zoooow krom....

maartj..

Ja.. Ons dat werk opdringen is één ding, maar het dan vrijwilligerswerk noemen.. :N

Buffy16

Ik heb mn stageplaats nu ook doorgekregen: informatie en adviescentrum. heb geen idee wat het is, maar het is met ov iig goed bereikbaar....en das ook belangrijk!

maartj..

Ooo dus je hebt er toch een kunnen vinden?! Tof!

Buffy16

Nou heb em eerlijk gezegd niet zelf gevonden, heb dit toegewezen gekregen van school. De School is ook eindverantwoordlijk voor onze stageplaatsen, ze zijn verplicht om ons van een plek te voorzien maar we moesten eerst zelf zoeken omdat ze met een tekort zitten

maartj..

Ach, je hebt er tenminste eentje nu.. Dat is ook fijn. :Y

Buffy16

Ja en heb ook al een afspraak en ga mn cv opsturen.....alleen had ik van school weer de verkeerde contactpersoon doorgekregen, sta je ook weer lekker voor lul  :{

maartj..

Stelletje amateurs he, die school. ;)

Hoor ik vandaag ook weer; ze gaan een heeeeeel grote ruimte maken op school, waar je verplicht moet gaan zitten tijdens een tussenuur in de bovenbouw "want dat is een verplicht studieuur en dan moet je gewoon les hebben". Wat een bullshit.

Buffy16

Nou jaaaaaaaaaaaaa.....en dan willen ze dat je zelfstandig wordt? Als wij een tussenuur hebben, of er valt een uur weg en ze kunnen niet schuiven verplichten ze ons niet om aan het werk te gaan, dat vind ik dan weer wel een voordeel van mn school. Dat is ook gewoon belachelijk....je moet toch zelf genoeg verantwoordelijkheidsgevoel hebben om dat te doen? En al doe je het niet, dan is dat nog je eigen keuze...

maartj..

Ik weet het, echt beláchelijk! In de bovenbouw nota bene, ons ophokken als een stel kleine kinderen?! Plus controleren of iedereen er wel bij is?!
Ik hoop dat het één grote mislukking wordt :Y

Buffy16

dat wordt het zeker ja, als je pubers iets opdringt doen ze juist het tegenovergestelde...trust me, i know  :Y