logo songteksten.net

want ik ik heb de wereld in mijn handen

Gestart door monnie, 21 oktober 2008, 10:17:18

Vorige topic - Volgende topic

monnie

mijn autistische zoon heeft deze regels uit een liedje ergens opgevangen en wil nu heel graag de hele tekst horen.

de volgende zin komt waarschijnlijk ook in het liedje voor:

"in amsterdam de stad waar in vandaan kom, de mooiste stad van het land"

weet iemand om welk liedje het gaat???

MsJadore

Misschien moet je stukkie tekst even in google typen, dan vind je misschien wel iets :)

Websmurf

hmm.. ik krijg bijzonder weinig resultaten als ik op die tekst zoek in google
heb je wat meer aanwijzingen?
Webmaster Songteksten.net -

monnie

helaas weet ik niet meer , hij zingt voortdurend,

"want ik  ik heb de wereld in mijn handen, in amsterdam de stad waar in vandaan kom, de mooiste stad van het land"

hij weet het niet zeker maar denkt dat iemand het zong in het programma van paul de leeuw.


het is zoeken naar een speld in de hooiberg. misschien is het wel iets wat iemand ter plekke verzon.

maar toch alvast bedankt voor alle moeite

lela

Ik dacht dat het Bastiaan Ragas met Mijn Stad is.

Succes er verder mee.

Giovanna333

Ik besef me dat deze vraag al jaren oud is, maar ik hoop dat ik je toch nog kan helpen.
Ik was dit lied ook aan het zoeken nadat ik het had gehoord in een aflevering van 'Jan Smit, de zomer voorbij'. Tijdens het zoeken kwam ik op dit forum, maar het nummer dat hier genoemd wordt is een ander. Na lang zoeken heb ik het gevonden, en het is een nummer van Beau van Erven Dorens.
Dit is een link van Beau die het zingt bij Giel: https://www.youtube.com/watch?v=SfJCcgsteRI

Als je zoon deze muziek mooi vind, dan vindt hij misschien enkele nummers van de band Trio Bier ook leuk, daar doet het mij namelijk aan denken.