logo songteksten.net

weet echt niet meer wat ik moet doen help!

Gestart door anoniempje123, 5 oktober 2009, 16:10:47

Vorige topic - Volgende topic

anoniempje123

ok even het verhaal in het kort ;)

ik ben echt smoorverliefd op een gozer. we hebben gezoend, hij heeft een weekend bij mij geslapen, omdat ik best ver van hem vandaan woon en ik mijn verjaardag vierde. Nu heb ik in een dronke bui aan hem gevraagd wanneer we nou iets officieel zouden gaan krijgen...don't ask why:S heb wel vaker grote mond wanneer ik zat ben;)...zijn antwoord was: weet ik nog niet, waarop ik vroeg waaarom hij dat nog niet wist. zijn antwoord: omdat het gevoel niet goed zit, het gevoel wat ik voor je heb is anders dan wat ik voor je zou willen voelen.

Die nacht heeft hij alsnog gewoon naast me geslapen en volgende dag net gedaan of er niets aan de hand was, toen hij 's avonds wegging ook nog uitgebreid staan zoenen...

Maar sinds hij thuis is krijg ik nauwelijks response,,,,stuur ik hem een lief smsje, krijg ik iets heel drögs terug:S

wat moet ik doen? hem uit mijn hoofd zetten? of toch  blijven hopen dat zijn gevoel voor mij veranderd?

Snowowl

even tijd geven sowieso, kan best zijn dat het voor hem ook gewoon niet duidelijk is wat hij voelt en wat hij ermee wil.
Probeer eens via msn of telefoon dan (aangezien jullie ver van elkaar weg wonen) erover te hebben?
May the bridges I burn light the way.

anoniempje123

hijs er zelf over bgonnen begin vd avond...en hij zei dat hij het wel meende van wat hij had gezegd en hoopte dat ik geen andere ideeen had gekregen. Dat wil dus zeggen dat hij geen relatie van me wil...maar hij komt wel speciaal voor mij op msn enzo:S krijg er niet echt meer hoogte van en aan de ene kant heb ik het idee dat wanneer ik er over begin..dat het zo opdringerig over komt...


anoniempje123

nee, en dat zou ik ook vreemd vinden, je zegt niet zomaar dat je van iemand houdt:S helemaal niet als je geen relatie hebt.
hij komt echt speciaal voor mij op msn. Zit er nauwelijks op...alleen voor mij eigenlijk.
we hebben denk ik 3 weken geleden voor het eerst gezoend...klinkt heel kort, maar wel iedere dag contact enzo
we hebben dus verder geen relatie ofzo...

anoniempje123

we kennen elkaar nu denk ik 2 maanden...das opzich nog  niet heel lang ofzo...
maar heb hem in die 2 maanden echt goed leren kennen...
en alles wat ik zoek in een man..vind ik in hem.

en hij komt niet speciaal op msn...omdat ik het hem vraag...
maar uit zichzelf ;)

xBmyself

Lijkt wel bindingsangst,
het klinkt alsof hij je echt wel heel leuk vind, maar dat niet helemaal durft toe te geven.
Het lijkt alsof hij ergens bang voor is wat in een relatie zit, misschien vindt hij het te vast
Of is hij gewoon niet zeker of hij wel echt genoeg voor je voelt.
Misschien heeft hij zoiets eerder meegemaakt en voelt hij niet evenveel en denkt hij dan dat het niet genoeg is.
Of misschien is hij bang om gekwetst te worden.

Zo kunnen er een boel dingen zijn..
Ik hoop voor je dat jullie er uit komen!

En ik hoop dat je hier wat aan hebt,
en krijg nooit het gevoel dat het aan jou ligt!!

Begin hem alleen niet te stalken, dan gaat het sowieso fout. Laat het op zijn loop en vraag waarom hij niks officieels wil maar wel een beetje wil zoenen en met jou omgaan.