logo songteksten.net

Verliefd maar nog nooit een vriendje gehad...

Gestart door hinata-chan, 6 november 2008, 18:39:26

Vorige topic - Volgende topic

hinata-chan

Ik ben heel erg verliefd op een gothic uit de 4de, ikzelf ben qua kledingstijl normaal (ben vanplan dat te laten veranderen in lolita O-)) en ik zit nu in de 3de (beide op 't VMBO zelfde school).
Maar nu heb ik dus een probleem, Ik weet niet of hij me al als een gewone vriendin ziet na hoe vaak ik hem per dag knuffel... en laatst was mijn hartsvriendin daar bij hem thuis en die verbergt nu ook iets voor me, En volgens mij is zij ook gewoon op hem, en dat ontkent ze...
en ik heb waarschijnlijk als enige 13 jarige nog nooit een vriendje gehad(A) Maar dat lijkt me een beetje logische met dezelfde interesses als ik heb en dat ik half nederlands en half arabische ben...
maar kan iemand me hiermee helpen?

xBmyself

Hee!
Allereerst wees niet bang dat je de enige bent die nog nooit een vriendje hebt gehad! Ik heb wel vriendjes gehad maar er zijn genoeg meiden van 13 die nog nooit een vriendje hebben gehad (of ouder)
maargoed.. Als je hem zo vaak knuffelt en hij verzet zich daar niet tegen lijkt hij dat wel leuk te vinden (a).
Vraag het nogmaals aan je vriendin. Vertel haar dingen als: vertel het me nu maar want als het zo is dan wil ik het niet van anderen te weten komen en: je kunt eerlijk zijn tegen mij, we zijn vriendinnen. Maar als ze het blijft ontkennen moet je er ook rekening mee houden dat ze hem echt niet leuk vind. Herhaal wel dat er geen jongen tussen jullie mag en kan komen.
Succes! en hou me op de hoogte :)

oo wacht
dit was in 2008 :P

xVERAxLIENIEx

@ xBmyself
fail xD

nee sorry maar t is wel grappig dat je dat zo onderaan je post zet