logo songteksten.net

Parlement Frankrijk neemt 'sluierwet' aan...

Gestart door Natalie, 11 februari 2004, 13:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Stripe

leuk je :wink:  :?:  :twisted:  :x  :shock:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Websmurf

gaat een beetje de offtopic kant op  :roll:
noujah.. maar even kijken welke kant het op gaat..
Webmaster Songteksten.net -

Stripe

Ik vind dat het wel kan, als je een Frans iemand bent, moet je je ook zo gedragen, en niet een andere geloof aan nemen, ik vin dat da t zelfde is voor hier in nederland......
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Stripe

I know maarja......k hoop wel dat er een tijd komt waarin NL ook daar over gaat denken :oops:  :)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Als je een Frans iemand bent, moet je, je ook zo gedragen?

Lieve jongen, ik kan je vertellen dat de vrouwen die een hoofddoek dragen niet eens Frans zijn! Ze zijn moslima's. En dan kun je kijken welk land. Turkije, Marokko, Iran, Irak etc! Ze wonen alleen in Frankrijk. Net zoals de moslima's hier in Nederland.
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Maar omdat ze in  Frankrijk WONEN, kunnen die dingen wel af, ze zijn een burger van frankrijk, dan moeten ze zo gedragen!
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Dat is waar. Maar wat je daarnet beweerde klopt niet... Dat was even het enige waar ik op in ging...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Citaat van: "Stripe"I know maarja......k hoop wel dat er een tijd komt waarin NL ook daar over gaat denken :oops:  :)

Bedoel je deze?
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Citaat van: "Stripe"Ik vind dat het wel kan, als je een Frans iemand bent, moet je je ook zo gedragen, en niet een andere geloof aan nemen, ik vin dat da t zelfde is voor hier in nederland......

Deze om precies te zijn...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Srry, ik bedoelde, als ze in Frankrijk wonen! niet zijn  :oops:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Wat zou jij er van vinden als dit gaat gebeuren in NL nata?
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Ik zou er niks op tegen hebben.
Ik kan het namelijk zien van 2 kanten.

Als Nederlander zie ik toch liever een meisje achter de kassa zitten bij de AH waarvan ik haar, haar kan zien dan een hoofddoek. In dit soort gevallen vind ik dat ze de hoofddoekjes moeten verbieden.

Aan de andere kant zie ik het door de ogen van een moslima. Het is immers voor haar geloof. Misschien kiest ze er zelf niet voor. Of juist wel. Net zoals dat een Christen een kruisje om zijn/haar nek draagt.
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]