logo songteksten.net

Parlement Frankrijk neemt 'sluierwet' aan...

Gestart door Natalie, 11 februari 2004, 13:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Stripe

OK, maar een kruisje ken je er onder doen :wink:  ik zou wel willen dat het hier komt.... maar ik weet zeker dat er dan vette protesten komen 8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Ik draag zelf ook een kruisje om mn nek. Ik ben niet gelovig. Ik draag hem omdat mn oma gelovig was.

In Den Haag waren er afgelopen weken protesten tegen Frankrijk. Ik weet niet of je het gehoord hebt op de radio?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Uhm neej:S WTF die mensen zijn dom hier, die zijn bang dat het hier ook gaat komen, maar ze moete nou echt niet hier gaan protesteren voor een andere land:S raare mensen  (btw: ik ben niet gelovig)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Het is wel logisch. De kans is er dat de 'sluierwet' ook in Nederland komt.
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

ER is nog helemaal geen sprake van, dus ze moete nou echt niet zo gaan zeure :?  en als t komt, nou dan zette z um thuis maar op :P
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Haha, je denkt echt als een Nederlander :p
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Ben ik ook, ben ik blij om!!k Ben geen Racist, maar als t er op aan komt om over NL te praten..... dan doe ik da ook
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

\Ben jij zo iemand? of  zit je der tusse in?
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Wat voor iemand?

Ik kan het vanaf 2 kanten zien. Maar als het dr op aan komt, is het mijn volk en land dat ik kies
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Oke :D Ik ben dus geen overdreven nationalist of zo...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

AAh, ja.... ik eigluk wel, maar geen racist...... daluk wor ik daarvoor uitgemaakt....
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Je kan hier haast niet anders in Rotterdam...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Ja, daar zitte egt veel buitenlanders.... hier in helmond ook wel, ik woon bij zon buurt...... niet erin!
pRite (L)Loves(L) NAtaliE