logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

RGLBaker

Zou Alma Cogan kunnen worden toegevoegd, alstublieft?

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

FerdinandKopper

Zou iemand Max Vermeulen kunnen toevoegen?
Alvast bedankt!

Sinterklaas

#844
Hi, kan iemand Sinterklaas als artiest toevoegen? Ik wil een Sinterklaas lied uploaden, komt ook op Spotify. Dank!

Europeetje

Hoi!

Dat hangt ervan af.
Het is namelijk niet zo dat Sinterklaas dat lied zelf zingt.
Welke artiest zingt dit nummer?

Groet,
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lauralynnfans

Zou je Frits Broer willen toevoegen?

lautjuh1993

Kan de artiest Ruelle toegevoegd worden?
Ik wilde graag songteksten toevoegen van haar maar dat kan niet omdat ze er nog niet tussen staat :)


Pancho

Raar dat je als lid zijnde niet zelf een nieuwe artiest kan toevoegen.... Maar goed. Ik zou graag Jason Bouman toegevoegd zien worden. Thanks.

Pancho

En hallo allemaal trouwens.  :W Ben nieuw op het forum, maar bezocht deze site al vaker. Hoop er nu ook wat mooie songteksten toe te kunnen voegen van de nummers die ik mooi vind.

Snowowl

Citaat van: Pancho op 16 maart 2018, 05:28:24
Raar dat je als lid zijnde niet zelf een nieuwe artiest kan toevoegen.... Maar goed. Ik zou graag Jason Bouman toegevoegd zien worden. Thanks.
https://songteksten.net/artist/lyrics/8848/jason-bouman.html.html aangemaakt, en welkom!
May the bridges I burn light the way.

P@ul

Pancho schreef:
CiteerRaar dat je als lid zijnde niet zelf een nieuwe artiest kan toevoegen....

Ook weer niet zo raar. Je wilt niet weten hoeveel "grapjassen" de meest onzinnige dingen insturen.
Dus e.e.a. is beperkt tot of gaat 'door de handen' van de moderatoren.