logo songteksten.net

Songtekst + vertaling naast elkaar!

Gestart door Sophine, 16 mei 2009, 23:54:21

Vorige topic - Volgende topic

Sophine

Heey! Zou het niet veel handiger zijn als de songtekst en de vertaling naast elkaar geopend kunnen worden?
Op die manier kun je ze namelijk goed vergelijken!

Ik hoop dat dit veranderd kan worden!! ^O^

Groetjes, Sophine

Snowowl

Wat ik heb begrepen zo ver is dat men nog druk aan het werken is om alle opties voor de vertaalde songteksten mogelijk te maken
(zoals het kunnen inzenden van vertalingen, en het eventueel naast elkaar plaatsen van de teksten).
Maar goed, k ben geen insider dus k weet t niet zeker ;)
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

we zijn inderdaad nog druk aan het werk om de vertalingen goed en duidelijk terug te laten komen.

vertaling en songtekst naast elkaar is inderdaad een hele mooie oplossing, maar met het huidige ontwerp wordt dat wat lastig omdat de ruimte om teksten naast elkaar te plaatsen vrij beperkt is. hier moet ik dus nog wat op gaan verzinnen.. :)
Webmaster Songteksten.net -

tunisian_94

Citaat van: Websmurf op 17 mei 2009, 13:28:42
we zijn inderdaad nog druk aan het werk om de vertalingen goed en duidelijk terug te laten komen.

vertaling en songtekst naast elkaar is inderdaad een hele mooie oplossing, maar met het huidige ontwerp wordt dat wat lastig omdat de ruimte om teksten naast elkaar te plaatsen vrij beperkt is. hier moet ik dus nog wat op gaan verzinnen.. :)


maar is het dan niet makkelijker om een pdf. bestand naast de songtekst te zetten , en als je het bestand opent heb je de songtekst en vertaling naast elkaar  das tog veel gemakkelijker net gelijk bij nedtlyrics dat wass gewonn makkelijk :')
en als je het uitprint heb je die dingen aan de zij kant niet  want dat stoort mij tog wel . :(

elketj_xx

Citaat van: Sophine op 16 mei 2009, 23:54:21
Heey! Zou het niet veel handiger zijn als de songtekst en de vertaling naast elkaar geopend kunnen worden?
Op die manier kun je ze namelijk goed vergelijken!

Ik hoop dat dit veranderd kan worden!! ^O^

Groetjes, Sophine
k vin da lik ook

_Kyraah

Dat was vroeger ook zo op nedtlyrics,
maar die site is nu verwijdert en nu zijn al de songteksten naar hie gebracht.
Maar niet naast mekaar ):

Sandra_O

Bij de meeste teksten (bij sommigen werkt het om één of andere reden niet) is het wel mogelijk om een versie van het origineel en de vertaling naast elkaar te zien  :Y, je moet er alleen iets verder voor doorklikken.

Als je het scherm met de vertaling voor je hebt, kies je rechtsboven in het scherm -naast de songtitel- de optie 'Print' (in het rijtje Songtekst, Bewerk, Print, Ringtones, Statistieken), de tekst wordt níet direct geprint maar je krijgt een PDF-bestand te zien met het origineel én de vertaling naast elkaar.

Het is iets omslachtiger, maar het werkt wel.  ^O^
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Naath

Ik vind het al super dát er Nederlandse Lyrics is, want ik heb nog geen site gevonden, waar ze én Nederlands, én Engelse lyrics hebben :D

Europeetje

Ik vind het zo eigenlijk wel goed...
Anders staat het zo naast elkaar :mrgreen:
Maar ja we zien wel. :@

Doeiii,
Europeetje O+
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Naast elkaar is wel handig om te vergelijken,
ik vond het eerst ook heel onhandig, omdat het op Nedtlyrics ook naast elkaar stond.
Maar nu ben ik er wel aan gewend eigenlijk en maakt het me niet zoveel meer uit.

Websmurf

ik ben blij dat jullie er een beetje aan gewend zijn, het is namelijk met de huidige layout niet te doen om ze naast elkaar te zetten :)`
Webmaster Songteksten.net -

justin_lover

ja naast elkaar is wel leuk hoor dat zo gemakelijk zijn

Marrrk

Mij maakt het ook niet zoveel meer uit ;) Misschien wel een leuk idee voor een toekomstige nieuwe lay-out :9

xVERAxLIENIEx

Aaaah, ik zat zo te denken dus: waarom hadden ze dat eigenlijk niet? en ik wilde er een topic over maken, omdat het op nedtlyrics wel was enzo, en dat was echt fijn O-)

Citaat van: lenn- op 20 april 2010, 15:35:53
Naast elkaar is wel handig om te vergelijken,
ik vond het eerst ook heel onhandig, omdat het op Nedtlyrics ook naast elkaar stond.
Maar nu ben ik er wel aan gewend eigenlijk en maakt het me niet zoveel meer uit.
Hier sluit ik me bij aan,
Ik vond het eerst ook echt irritant dat het nu niet meer naast elkaar staat,
Maar nu ben ik eraan gewend :mrgreen: