logo songteksten.net
Hoofdmenu

School...

Gestart door k-i-rstentje, 6 november 2009, 21:59:03

Vorige topic - Volgende topic

k-i-rstentje

Ik gooi even hier mn frustratie eruit. Vandaag op school zouden we een so frans krijgen die al een keer verschoven was. De 1e keer hadden mensen al zoiets van ja ik heb nu goed geleerd dus dat was balen. Vandaag hetzelfde verhaal. Iedereen was er maar de leraar had al te veel na kijk werk dus hadden we weer geen so. Ik (en nog meer mensen) vonden dit ech bullshit want wij hadden goed geleerd en als we weer een week moesten wachten zou het weer wegzakken. Een vriendin zei tegen me dat ik het positief moest bekijken en dat ik nu dus nog beter kon leren. Laat je mening horen! Wat vind/vond jij ervan als zoiets gebeurt??

w.endy

hee'
je kan het van 2 kanten bekijken..!
ten eerste heb je idd meer tij om te leren zodat je het nog veel beter weet.
maar het is best wel bulshit dat het steeds word verschoven ja!!
want dan krijg je ook geen zin meer om nog te gaan leren.

dat is mijn mening .. (A)

Naath

Ik ben altijd super blij als een SO wordt verzet, want wij hebben er meestal .. ongeveer..5 so/testen per week.
Ik leer dus niet voor elke So/test even goed. Dus dan heb ik meer tijd ;D.
Maarja, als je er al goed voor geleerd heb snap ik dat je baalt.
Ik had het zelfde maar dan met een Mo..
Nouja, succes met je So tenminste!

x.N

just_insane_

Sgool stinkt gwn ! รถ
die leerkrachten hebbe der gwn plezier in om u te kloote ^^
mjh tog in men sgool --'

Marlijnzzz

Het is belachelijk dat een leraar je zo behandeld want je bent gewoon een leerling die ook moet leren, je moet die SO gewoon eisen, op wat voor slecht geregelde school zit je? Anders laat je hem het maar aan je ouders uitleggen dat je een 1 hebt. Ik denk niet dat je zo gemotiveerd bent dat je dan nog denkt: Joepie dat is leuk! die SO

Hilly16

Pff..., school, toetsten, leraren die zo gemeen zijn...  }:|
Hou op...! haha

Dit jaar examen en ng 2jaar HAVO en
dan ben ik van school af!!!  _O_   :mrgreen:

Succes allemaal  :P

xxxxx