logo songteksten.net

Welk land gaat het WK winnen?

Gestart door Europeetje, 19 juni 2010, 16:12:26

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Haaaaii :D

Nederland heeft al van Denemarken gewonnen met 2-0.
Zojuist heeft NL van Japan gewonnen met 1-0.
Volgende week moeten ze nog tegen Kameroen.
Ze zijn waarschijnlijk nu wel door...

Maar... wordt Nederland ook kampioen???

Welk land wordt dit jaar wereldkampioen?
Wat denken jullie?

Ik hoop het wel.
Maar, dat hoopt natuurlijk iedereen.

Ik denk gewoon dat Nederland dit jaar wereldkampioen wordt  :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Xnaty

Nederland - Kameroen was 2:1  ^O^

Maar ik denk dat Spanje wereldkampioen wordt.  :Y

Ik ben ook voor Nederland maar Spanje is me favoriet  :)

Europeetje

Okee :D

Gelukkig is Italië eruit :P
4 jaar geleden wereldkampioen en nu in de eerste ronde er al uit ;)

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

ReneeNL

Ik hoop natuurlijk Nederland.
Maar ik denk dat Duitsland veel kans maakt, ookal hoop ik dat ze verliezen.

Europeetje

Ja idd, dat d8 ik ook al.
Maar... tegen wie moet NL volgende x eigenlijk?
En wanneer :P

Wie weet het :)
Ik heb ff geen zin om het op te zoeken :@

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk

Brazilië aanstaande vrijdag ;)
Denk dat Spanje of Brazilië wereldkampioen wordt... :P

Europeetje

Aha, okee danku.

Dus jij denkt dat Brazilië van Nederland gaat winnen hea ;)

:mrgreen: Ik hoop het niet!!!

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :D

Nederland heeft gewoon gewonnen van Brazilië
Er stonden zelfs mensen te janken omdat Brazilië verloren had :O
Nederland is nu sowieso 4e :D
Dus ik denk nog steeds dat Nederland wereldkampioen wordt dit jaar ;)

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk

Haha nu dat Brazilië uit de weg is geruimd maken we een veel grotere kans! :D
Hopelijk wint Ghana nu van Uruguay, het is nu 1-1...

Duitsland en Argentinië worden nog lastig, trouwens! :(

Europeetje

Tsja, das waar...
Maar ik vond Brazilië best wel gemeen.

Woowowww
Wat ik NU op tv zie!

Eerst hands door zo'n man.
Daarna schiet er iemand anders naast :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk

Ja, da's Suárez... Dat was een van hun beste spitsen haha

xVERAxLIENIEx

Zo'n klein kikkerlandje die van Brazilie wint, geweldig :P
En Europeetje, Brazilie was inderdaad nogal gemeen, er werd echt heel vaak op Robben's benen getrapt, en ik denk dat het nog expres is ook. Daarvoor had ik op tv zo'n analyse gezien van Brazilie, over hoe Robben nou was. Al die buitenlandse media vind hem geweldig, dus daarom denk ik dat die Brazilianen op Robben wilden afreageren ofzo. Die ene kerel die rood kreeg, deed het zeker weten expres, dat was echt niet normaal gewoon.

Nederland maakt nog best wel een kans! We hebben zelfs kans om tegen Duitsland te moeten in de finale... Jammer genoeg zit ik dan net één dag in Frankrijk... Maar gelukkig is het een camping met allemaal Nederlanders, dus iemand zal wel een tv hebben, anders de campingbazen wel, die zijn ook Nederlands van oorsprong. Was nog leuker geweest als Nederland tegen Frankrijk moest dan! :P

Dit was mijn mening over het WK. Kan niet wachten tot dinsdag! Tegen Uruguay toch? Half 9 volgens mij...

Europeetje

Citaat van: Marrrk op  3 juli 2010, 10:56:37
Ja, da's Suárez... Dat was een van hun beste spitsen haha

Lekker voor ze dan :P
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Citaat van: xVERAxLIENIEx op  3 juli 2010, 13:36:35
Zo'n klein kikkerlandje die van Brazilie wint, geweldig :P
En Europeetje, Brazilie was inderdaad nogal gemeen, er werd echt heel vaak op Robben's benen getrapt, en ik denk dat het nog expres is ook. Daarvoor had ik op tv zo'n analyse gezien van Brazilie, over hoe Robben nou was. Al die buitenlandse media vind hem geweldig, dus daarom denk ik dat die Brazilianen op Robben wilden afreageren ofzo. Die ene kerel die rood kreeg, deed het zeker weten expres, dat was echt niet normaal gewoon.

Nederland maakt nog best wel een kans! We hebben zelfs kans om tegen Duitsland te moeten in de finale... Jammer genoeg zit ik dan net één dag in Frankrijk... Maar gelukkig is het een camping met allemaal Nederlanders, dus iemand zal wel een tv hebben, anders de campingbazen wel, die zijn ook Nederlands van oorsprong. Was nog leuker geweest als Nederland tegen Frankrijk moest dan! :P

Dit was mijn mening over het WK. Kan niet wachten tot dinsdag! Tegen Uruguay toch? Half 9 volgens mij...

Ja, idd ze schopten de hele tijd op Robben, omdat ze dus wisten dat hij wat met zijn been had.

En veel plezier op die camping dan ;)
Ze moeten idd tegen Uruguay.
Om half 9 :)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Ik vind het maar een misselijk ventje die Suarez. Met z'n schwalbes en z'n gezeik om vrije trappen en kaarten.

blegh :r
Webmaster Songteksten.net -