logo songteksten.net

Wat Wordt De Zomerhit Van 2010?

Gestart door Europeetje, 27 juni 2010, 23:33:32

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Ahja dat is waar xD

Maar misschien....komt er nog een ander leuk liedje :D
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

XxMilanStankovicXx

California Gurls van Katy Perry zou weleens een zomerhit kunnen worden.
Allez Olla Olè van Jessy Matador is ook een zomers liedje.
Ik hoop dat die het wordt :P

xVERAxLIENIEx

We no speak americano van Yolande en DCUP?
Alors On Danse kwam te vroeg, als hij nu ongeveer werd uitgegeven.. Net als Replay van Iyaz zoals al gezegd..
Mijn zomerhit zal Double Vision zijn van 3OH!3, van hun nieuwe album
Als je hem luistert, echt amazing, en heel zomers!

X

Europeetje

Lol, ik ken die hele groep eigenlijk niet eens :@
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Haha, ze zijn ook niet zo bekend, misschien vind ik ze daarom ook leuk, ik was echt chagrijnig toen een vriendin van me die niet wist dat ik fan van hun was in haar msnnaam 'love's is just another word i never learnt to pronounce' had staan, een zin uit starstrukk van 3OH!3 ft. Katy Perry, terwijl ik hem eerder in mijn msnnaam had, toen die versie met katy nog niet uit was. Mijn obsessie voor Train is sinds Hey Soul Sister ook een stuk minder.. hou gewoon niet van artiesten waar iedereen fan van is..

Beetje off-topic maarja :D
Ik ga naar Frankrijk, en we hebben altijd een radiozender daar in de auto met hele vrolijke zomerse (franse) muziek. Zelfs in de winter, als ik het zomergevoel wil, gewoon naar de site van de radiozender en online luisteren. Probeer maar eens, de zender heet Vitamine :D

Europeetje

En de zomerhit 2010 is geworden.........

WE SPEAK NO AMERICANO
Van Yolanda Be Cool.

***Volgens SBS6***

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

-Maexx

In Frankrijk werd ik gek van Alejandro van Lady Gaga. Die werd een beetje te vaak gedraaid..

ReneeNL

Usher ft Pitbull - DJ Got us falling in love  _O_

evaa

if i had you van Adam Lambert misschien?

Europeetje

Hahaa, ze hebben de zomerhit al hoor :P

Dat was in mijn vorige bericht.

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

ReneeNL

Citaat van: Europeetje op  5 augustus 2010, 20:33:02
Hahaa, ze hebben de zomerhit al hoor :P

Dat was in mijn vorige bericht.

:W

Volgens Sbs6, maar volgens mij zijn veel dat liedje al zat.  :N

Europeetje

Tsja, dat is waar.
Maar WIE zegt wat de zomerhit wordt?
Wie kiest dat uit?
:P

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Unenchanted.

ik denk niet dat er een dé zomerhit is, iedereen heeft een andere smaak etc en dan is het moeilijk kiezen. dé nederlander is er bijvoorbeeld ook niet  :)
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Europeetje

Hahaha, okee dan :)
Ik denk het zo ook ongeveer :P

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#29
Ik vind Yo No Se Mañana van Luis Enrique ook wel een heel mooi en zomers lied. ;)
Alleen bestaat het lied al wel een jaar ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs