logo songteksten.net

Wat Wordt De Zomerhit Van 2010?

Gestart door Europeetje, 27 juni 2010, 23:33:32

Vorige topic - Volgende topic

xVERAxLIENIEx

In Frankrijk werd bij ons juist heel vaak 'Our Own Way' gedraaid van een of andere Duitse DJ, Klaas..
In NL is die niet zo bekend, maar daar werd ie echt 2x in een halfuur gedraaid.. radio-vitamine.com als je die radio wilt luisteren..

Echt een meezingliedje, we bleven het maar zingen ook als we op de camping waren xD

Europeetje

Hihi, ik heb hem meteen opgezocht :P
Ik vind het een beetje leuk, ik weet eigenlijk niet xD.
Heb de songtekst ook maar meteen toegevoeg :D

Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Haha, ik zag het net O-) ik dacht: even naar dit topic gaan hoor :D

als je hem de hele dag door blijft horen is het echt een leuk liedje kan ik zeggen xD

Europeetje

Oke, ik heb hem nu nog maar 1x geluisterd, dan vind ik nooit liedjes leuk xD.
Als ik hem voor de 2e keer luister, dan vind ik het meestal wel leuker
En de 3e x nog leuker enz.

Bij sommige liedjes ook niet hoor, zoals hardcore.
Sorry, daar kan ik echt niet tegen, ook al luister ik zo vaak :P
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Haha :') ligt eraan wat voor hardcore, en als ik een artiest al ken dan ben ik meer bereid om mijn best te doen om het liedje leuk te vinden xD

Europeetje

Ow, aha
Nja, ik vind al die artiesten niet leuk  O-)
Maarach, andere mensen wel :P
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

haha ja, sommige artiesten zijn leuker dan andere O-)

Europeetje

Ja dat is altijd zo.
Maar dit wordt wel een beetje ontopic, of offtopic, hoe je dat ook maar zegt :@

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Offtopic heet dat :P
dus; nu weer ontopic _O_

Europeetje

Oww zoo xD
Okee ik snap het al :@ :@ :@
Oopsieeeejjj

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

nog meer uitleg nodig? de OP is de originele post, dus de startpost, die geplaatst wordt door de TS, de topic starter, een topic is ook wel een thread, uhhh en meer weet ik even niet

maar ontopic; billionaire van travie mccoy & b.o.b. lijkt het ook wel goed te doen :P

Europeetje

Nou... Wat wordt dan de zomerhit van 2011 :P

Sak Noel - Loca People

???????????????????????????????????????????

Wat denken jullie :D
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#42
Of toch misschien:

Don Omar & Lucenzo - Danza Kuduro

Hmmm.....
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs