logo songteksten.net

A broken heart

Gestart door xBmyself, 1 juli 2010, 22:46:25

Vorige topic - Volgende topic

xBmyself

Had bijna een vriendje. We waren best wel close tegen elkaar en hadden veel lol, hij zei dat hij me echt heel leuk vond en ik had er vertrouwen in dat dit nog wel eens lang zou kunnen duren. Maar heel plotseling, een dag later zei hij dat hij niet genoeg voor me voelde om iets mee te hebben.
De dag daarna zoende hij opeens met een ander meisje en vanaf dat moment flirt hij met iedereen.
Helaas gaan gevoelens niet zo snel bij mij en zit ik met de dozen tissues.
Heeft er iemand liedjes die je weer power geven? Waar je lekker blij van wordt en zelf verzekerd.
Waarmee je voelt dat je best goed zonder hem kan.
Het gaat me dan het meest om de tekst.
Ik zal wat voorbeelden noemen:
- Riding Solo van Jason Derulo
- Single van Natasha Bedingfield
- Cry Me A River van Justin Timberlake
Ik hoop dat jullie wat liedjes hebben en dat jullie snappen wat ik bedoel! Of dat jullie tips hebben om optimistischer te denken en gelukkiger te zijn.
Zodat ik niet vet lang hierover pieker maar mijn gedachtes opzij kan zetten. Hebben jullie tips en/of liedjes?
Alvast bedankt! x

Europeetje

Oh, dit vind ik wel zielig voor jou!
Wat een ..........
Ik kan nu ff geen liedjes of tips bedenken, maar ik zal er even over nadenken hoor!
Succes!

Europeetje :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Mariposa-xx

Oh, wat een lul!!
En je voelde echt wat voor hem...
Heb echt medelijden met je!

Je wilt dus juist liedjes waardoor je je beter voelt?
I heart ? van Taylor Swift
I will survive van Enrique Iglesias
One day at a time van Enrique Iglesias en Akon

Ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan!!

xVERAxLIENIEx

Avril Lavigne - He Wasn't
Three Days Grace - I Hate Everything About You
Avril Lavigne - Fall To Pieces

en altijd als ik in een dipje zit luister ik Three Little Birds van Bob Marley, maar dat gaat niet per se over een heartbreak ofzo..

...N.O.V.Y...

LeAnn Rimes - Life Goes On

I hoop dat dit liedje je helpt om hem te vergeten..

(lll

keyshia cole - someone tell my heart.
kesha - feels like rain.
Thara - what happened to us.
Mariah Carey - up out my face.
sugababes - thank you for the heartbreak.

veeelsterkte ermee!

xVERAxLIENIEx

oww, en Train - Calling All Angels O+

David

sgat, je moet em nog een kans geven! want wy kunnen heel stoer doen met meisjes en niet wille toegeven dat we hun leuk vinden. k denk dat het ook zo met em het geval ;)
Girl just give him a chance!


dirtydancing6886

Best you never had van Leona Lewis

Hilly16

#9
Hallo allemaal..,
ik moet gewoon ff mn hart luchten..

Het is misschien een beetje een vaag verhaal maar ik hoop dat jullie me begrijpen  :@

Ik heb een jongen leren kennen toen ik 14, bijna 15 was.., hij was toen 18..
mn pa en ma vonden het prima dat we elkaar leuk vonden,, maar ze wilden dat we niet te veel smsden
en we mochten elkaar zien als we me pa en ma het wisten.., we zagen elkaar sowieso elk weekend.
Maar we smsde elkaar elke dag en zagen elkaar stiekem.., mn pa en ma kwamen daar in de zomer achter..,
ze waren boos en mn telefoon werd afgepakt.., we mochten elkaar niet meer spreken.., naar een paar weken
mochten we elkaar wel weer afentoe zien.., 3 weken terug kregen we weer contact.., ook daar zijn mn ouders nu achter..

Hij had niet altijd een goede invloed op me..   :@
Vaak wist ik ook niet wat ik moest met dingen die hij deed of zei..,
hij drong ook vaak zn mening op en daar kan ik niet goed tegen..
Maar ik hou zoveel van hem.

Ik ben nu 16.., hij is 20.., ik heb tegen hem gezegd dat het beter is dat we stoppen..
Ook omdat het niet kan met mn geloof.., het is bij mn geloof echt erg wat er allemaal gebeurd..  :@

Ik heb het net uitgemaakt.., hij is altijd zo onzeker en alleen.., hij heeft niet veel vrienden en geen
broers of zusjes..
Maar het is beter zo.., ik kan hem gewoon niet aan.., en ik pas eigenlijk niet echt bij hem..,
Ik mis hem nu al.., hij was mn vriendje maar ook mijn beste vriend.
Ik hou echt heel veel van hem...

Pff.., lekker dat het er allemaal uit is xd haha.

Weet iemand misschien een oppep liedje?
want veel liedjes doen me nu denken aan hem...  :@

xxxxx

Europeetje

Wauw, knap dat je het zo kan vertellen ;)

Maar ik ben nu een liedje aan het luisteren van MJ... hoe kan het ook anders :@
Maar dit liedje is echt leuk :P
It makes me wanna dance xD

http://www.youtube.com/watch?v=K0YO4aR7A-I

(The Rhythm Of Love - Michael Jackson)

xx Byee en sterkte! xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Hilly16

Ik moest het gewoon even kwijt..
het komt vanzelf wel weer goed met me xd haha.

okee.., ik ga ff luisteren als ik thuis ben  :Y

Dankjewel!!!

xxxxxx

buddy



Somewhere over the rainbow-IZ

reindert

#13
Dames, niet alleen vrouwen kunnen een gebroken hart hebben hoor...mannen maken dit ook vaak genoeg mee. Jullie kunnen ook genadeloos hard zijn ;)!

semmyjo13

ik had ook dat mijn vriendje seks had met iemand had het uitgemaakt maar hij blijkt nogal veel meiden te versieren enz. dus ik luister altijd womanizer van britney spears  O-)