logo songteksten.net

Justin Bieber

Gestart door xVERAxLIENIEx, 3 juli 2010, 22:23:19

Vorige topic - Volgende topic

xVERAxLIENIEx

Dat joch heeft de stem van een meisje, toen er voor de 1000e keer een liedje van hem door een vriendin vna me naar me werd gestuurd ging ik eens luisteren. Door haar obsessie vond ik hem alleen al vantevoren niet leuk >< (daarom haat ik twilight ook, als je elke dag een stuk of twintig plaatjes opgestuurd krijgt van weer een kerel zonder shirt die onder het bloed zit, met de tekst: HIJ IS ZOOOO HOT!!!!!!, dan vindt je het echt geen leuk iets) Oke, dus ik luisterde, en ik dacht echt zo van: Ja leuk hoor, meisje die zingt, maar waar komt die Justin Bieber nou? Bleek dat het meisje die al heel de tijd zingt hem was |:(
En door al die gillende fans, zoals ik net al zei, ik kan er écht niet tegen. Mensen die hem als een god beschouwen. In de hele discussie bij het nieuwsbericht 'concert justin bieber afgelast', waar ik me maar niet in ga mengen, zaten er mensen die zeiden: omb, o my bieber, hij is mijn HERO!. Sorry hoor, maar ik snap de vergelijking tussen tiener-popsterretje-die-in-amerika-woont-en-iets-heeft-met-een-meisje-van-28 (hoeveel zou ze betaald krijgen eigenlijk?) en god niet. Ben niet streng gelovig ofzo, maar dit is toch belachelijk!
Ik weet nu al wat de reacties van fans zullen zijn: je bent jaloers, hij is gewoon lekker.. Maar ik ben niet jaloers, hij doet maar. Ik heb niks tegen hem per se, maar wel wat tegen die vreselijke mania. Ja tuurlijk, ik moet je gewoon laten en je lekker fan laten zijn, maar val de niet-fans dan niet lastig! Het zijn de fans die de haters creëren, de artiest zelf heeft er vaak weinig inbreng in...

Benoo

Citaat van: xVERAxLIENIEx op  3 juli 2010, 22:23:19
Dat joch heeft de stem van een meisje, toen er voor de 1000e keer een liedje van hem door een vriendin vna me naar me werd gestuurd ging ik eens luisteren. Door haar obsessie vond ik hem alleen al vantevoren niet leuk >< (daarom haat ik twilight ook, als je elke dag een stuk of twintig plaatjes opgestuurd krijgt van weer een kerel zonder shirt die onder het bloed zit, met de tekst: HIJ IS ZOOOO HOT!!!!!!, dan vindt je het echt geen leuk iets) Oke, dus ik luisterde, en ik dacht echt zo van: Ja leuk hoor, meisje die zingt, maar waar komt die Justin Bieber nou? Bleek dat het meisje die al heel de tijd zingt hem was |:(
En door al die gillende fans, zoals ik net al zei, ik kan er écht niet tegen. Mensen die hem als een god beschouwen. In de hele discussie bij het nieuwsbericht 'concert justin bieber afgelast', waar ik me maar niet in ga mengen, zaten er mensen die zeiden: omb, o my bieber, hij is mijn HERO!. Sorry hoor, maar ik snap de vergelijking tussen tiener-popsterretje-die-in-amerika-woont-en-iets-heeft-met-een-meisje-van-28 (hoeveel zou ze betaald krijgen eigenlijk?) en god niet. Ben niet streng gelovig ofzo, maar dit is toch belachelijk!
Ik weet nu al wat de reacties van fans zullen zijn: je bent jaloers, hij is gewoon lekker.. Maar ik ben niet jaloers, hij doet maar. Ik heb niks tegen hem per se, maar wel wat tegen die vreselijke mania. Ja tuurlijk, ik moet je gewoon laten en je lekker fan laten zijn, maar val de niet-fans dan niet lastig! Het zijn de fans die de haters creëren, de artiest zelf heeft er vaak weinig inbreng in...
die jongen moet eraan!
haha nee, maar die bieberhype moet gwn stoppen  :N
haat hem egt

xVERAxLIENIEx

Die hype is dus echt irritant |:(

Reenboo

haat aan die rotgast
en ook aan dat twilight gedoe hoor! :(

xVERAxLIENIEx


AlphaDog

Hij ziet eruit en zingt als een twaalfjarig meisje.
En Twilight is ook vreselijk :P

tessa17x

Helemaal mee eens. Mijn zusje luistert ook Justin Bieber. Ik vind het vreselijk..

xxfrederikexx

ik wil niet veel zeggen hij is nu bijna 19 en je kan alles zeggen wat je wilt maar hij kan super mooi zingen is super muzikaal hij kan piano gitaar drummen en tropet spelen je mag zeggen wat je wil maar hij heeft dit leven verdiend hij leeft zijn droom die hij verdiend heeft en luister naar album BELIEVE dan wil ik je nog wel eens horen dat hij klinkt als een meisje dus get a life en hou je opmerkingen voor je :W :W :W :W :W

Europeetje

Hahaha, ik moet hier gewoon even op reageren xD

1) Het laatste bericht in dit topic waar jij op reageert is van bijna 2 jaar geleden...
2) Her forum IS om je meningen en opmerkingen te plaatsen...
3) Het album Believe is inderdaad wel wat beter,maar je moet toegeven dat hij als een meisje klonk...
4) Bijna 19 duurt nog meer dan een half jaar (1 maart)
5) Ik vind Justin Bieber ook niet cool xD

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs