logo songteksten.net

STRESS THUIS!!! Ik heb iemand nodig om er hier anoniem over te praten.

Gestart door MusicIsMyLife, 16 oktober 2010, 21:55:55

Vorige topic - Volgende topic

mariska75

Citaat van: MusicIsMyLife op 16 oktober 2010, 21:55:55
Ik heb gescheiden ouders, ik haat mijn stiefvader en mijn moeder straalt zwakte uit waardoor ik helemaal tureluurs word! |:( |:( |:(
Er word elke dag geschreeuwd door mijn halfzusje en mijn bullebak van een stiefvader.
En er word gezeurden gediscrimineert en alles...IK WIL WEG!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :'( :'( :'( :'(

Ik wil met iemand praten.
Dat doe ik ook maar ik wil ook anoniem erover praten.
En ik hoop dat dat hier kan!
PLEASE HELP ME!!!!

Ik zag je oproep, en kan me goed in je verplaatsen. Heb ook gescheiden ouders, en heb heel veel problemen gehad. Zo veel dat ik in diverse internaten heb gezeten. Ook ik ben vaak weg gelopen. Maar heb daardoor de meest verschrikkelijke dingen mee gemaakt.
Ik weet misschien wel wat maniertjes die ik je kan vertellen. Maar geloof me, makkelijk zal het niet zijn. Mijn email is te zien voor andere gebruikers, dus je mag me mailen.
Maar 1 ding wil ik je nu al zeggen... Geloof in jezelf, en uiteindelijk ben jij dan degene die wint.
Misschien tot mails en anders heel veel succes. x van mij

MusicIsMyLife

Ik heb ook in een soort inrichting gezeten.
Want ik was hartstikke brutaal en ze wilden weten wat
er met me aan de hand was.
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

MusicIsMyLife

#17
1. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem.
Als ik mijn WW verander kan mamma hem nog altijd opvragen!
Mamma heeft mijn account geopend met haar mail-account
en als ik het loskoppel krijgt zij er bericht van en gaat ze zeuren.
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

Europeetje

Maar kan je dan niet gewoon een nieuw account maken dan???
Dan weet ze er toch helemaal niks vanaf?

XxXxX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

MusicIsMyLife

Ja maar met dat account heb ik heel veel accounts op het internet gemaakt.
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

reindert

#20
Huh, maar je kunt gewoon een nieuw account maken zonder dat te koppelen aan een emailadres. Je kunt namelijk ook beveiligingsvragen instellen. En je hoeft niet het echte antwoord in te voeren, zolang jij maar alles weet en onthoud.

xRainbowDiamond

he ik heb een soort gelijke situatie als jou, dus als je er over wilt praten, kun je altijd bij mij komen. Misschien kunnen we elkaar helpen:D

Melicia

Citaat van: MusicIsMyLife op 16 oktober 2010, 21:55:55
Ik heb gescheiden ouders, ik haat mijn stiefvader en mijn moeder straalt zwakte uit waardoor ik helemaal tureluurs word! |:( |:( |:(
Er word elke dag geschreeuwd door mijn halfzusje en mijn bullebak van een stiefvader.
En er word gezeurden gediscrimineert en alles...IK WIL WEG!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :'( :'( :'( :'(

Ik wil met iemand praten.
Dat doe ik ook maar ik wil ook anoniem erover praten.
En ik hoop dat dat hier kan!
PLEASE HELP ME!!!!

Heeei, heb je nu nog steeds problemen??
Ik zou je graag willen helpen!

reindert

Ja, ze is volgens mij al lang niet meer actief geweest...hopelijk gaat alles goed met haar  :??