logo songteksten.net
Hoofdmenu

LimeWire offline

Gestart door Robinn95, 30 oktober 2010, 11:54:39

Vorige topic - Volgende topic

Robinn95


Iedereen kent waarschijnlijk wel LimeWire, één van de bekendste P2P-programma's waarmee bestanden gedownload en gedeeld kunnen worden.
LimeWire werd al meerdere malen aangeklaagd door grote muziekuitgevers voor schending van de auteursrechten. Sinds 27-10-2010 werd Lime Group door het Amerikaanse gerecht verplicht om het programma LimeWire stop te zetten. LimeWire laat echter wel weten dat ze het hierbij niet zullen laten. Volgens de meeste bronnen zijn ze nu plannen aan het maken om verder te gaan als betaalde muziek dienst.

Ik downloadde echt zo goed als al mijn muziek met dit programma. Ik vind het echt jammer.  :N
Wat vinden jullie hiervan?


Snowowl

ik gebruik limewire al lang niet meer. Ik gebruik torrents om te downloaden.

Anyway, mja ik snap dat die dingen offline worden gehaald, het is allemaal uiteindelijk toch illegaal :P
May the bridges I burn light the way.

Dotted

Jeez, echt &!(@^$!*^$@ dat dit zo is. Ik wilde 's avonds voordat we op vakantie gingen nog wat downloaden, zie ik dat. Vanalles afgezocht waar ik nog snel wat mee kon downloaden, maar niet veel resultaat. IK WIL LIMEWIRE TERUUUG. D:

Websmurf

mja, dat zat er wel een keer aan te komen na Napster, Edonkey en god weet welke programma's meer.
Ik denk dat het een verloren strijd is... wat ze ook verzinnen er wordt toch wel een weg omheen gevonden.
Webmaster Songteksten.net -

MusicIsMyLife

Citaat van: Dotted op 30 oktober 2010, 15:41:16
Jeez, echt &!(@^$!*^$@ dat dit zo is. Ik wilde 's avonds voordat we op vakantie gingen nog wat downloaden, zie ik dat. Vanalles afgezocht waar ik nog snel wat mee kon downloaden, maar niet veel resultaat. IK WIL LIMEWIRE TERUUUG. D:
Je kan piratebay gebruiken.
moet je wel eerst uTorrent downloaden
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

Dotted

^ Iknow, maar vind 't behoorlijk klxte.. >< met thepiratebay & bittorent gaat t zo veel slomer. ><

Robinn95

Ik vind torrents ook een beetje omslachtig in tegenstelling tot LimeWire. Bij LimeWire was het gewoon het liedje intypen, 2x klikken op de titel en klaar!  :Y)
Citaat van: Dotted op 30 oktober 2010, 15:41:16Vanalles afgezocht waar ik nog snel wat mee kon downloaden, maar niet veel resultaat.
Als alternatief op LimeWire ken ik nog wel BearShare, het kan er mee door want de meeste bekende liedjes zijn er wel op te vinden maar... LimeWire was gewoon zoveel beter.  :@

MentleG3n

YouTube Converter kan je ook gebruiken, maar is wel vrij traag.
Don't argue with trolls, it means they win.

Marlijnzzz

Je kunt ook naar www.listentoyoutube.com Dat is een converter, heel handig en snel, ik gebruik limewire al heel lang niet meer, sinds ik verplicht moest overstappen naar de nieuwe limewire, die vond ik onoverzichtelijk en ik snapt niet hoe die werkte.... Dusja misschien kun je de converter gebruiken ??