logo songteksten.net

Altijd op de verkeerde vallen...

Gestart door LiebeMusic, 3 januari 2011, 18:59:09

Vorige topic - Volgende topic

LiebeMusic

Ik heb het echt altijd zitten...
enkele voorbeelden...

-Mijn (toenmalige) beste vriendin die twee jaar ouder was
-Mijn stiefachternicht
-Een jongen die ik 3en een halve dag per jaar zie
-Een jongen die al een vriend heeft

en nu, een meisje dat ik al vijf jaar ken
Toen ik haar op mijn 11de heb leren kennen, vond ik haar meteen al opvallen op een speciale manier en het is door haar dat ik toen al ontdekt heb dat ik zowel op jongens als op meisje val. Ik heb haar enkele jaren niet meer gezien, maar de laatste 2 jaar zie ik haar vaker en zijn die gevoelens er terug.
Ze is vijf jaar ouder dan mij, ik zie haar 1 keer in de week op de repetitie, zij studeert in Leuven, ik woon Houthalen en volgens mij valt ze niet op meisjes
met andere woorden, opnieuw totaal de verkeerde dus

Ik weet niet wat ik moet doen, ik durf het echt niet zeggen.
Door te zeggen dat ik verliefd was, heb ik al verschillende vriendschappen verpest, en ik wil echt niet dat het met haar ook gebeurd. Er is niet eens een echte vriendschap, en ik wil al helemaal niet weten wat ze dan wel niet van me moet denken.
Ik word hier echt gek van...
Writhing is life, music is everything in the Tokio Hotel Universe<3

if gymnastics were easy it would be calles footbal

Unenchanted.

 :{  hmm, da's vreselijk jaa... ik denk dat aftasten of zij misschien hetzelfde voor jou voelt het beste is wat je op dit moment kunt doen. voor de rest zou ik zeggen: afwachten. 't is vreselijk, ik weet het, maar wel beter dan meteen recht voor z'n raap zeggen dat je verliefd bent op haar. daar zou je de vriendschap mee kunnen verpesten, en dat wil je natuurlijk niet
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.