logo songteksten.net

Hoe zeg ik mijn registratie op?

Gestart door ttteeeettttt, 20 maart 2004, 00:20:27

Vorige topic - Volgende topic

ttteeeettttt

Het onderwerp zegt eigenlijk alles al. Hoe beëindig ik mijn registratie?

Legolas

op een onderwerp of op de site?
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

ttteeeettttt


Websmurf

kan niet, het verwijderen van een account is niet mogelijk in verband met eventuele posts op het forum.

als je echt van plan bent niet meer terug te komen, kun je in je profiel de nieuwsbrief uitvinken, een niet bestaand emailadres invullen en je profiel opslaan. Op die manier is je account niet meer actief en kun je niet meer inloggen..
Webmaster Songteksten.net -

ttteeeettttt

Bedankt voor de info. Ga ik doen.

PS: wel een beetje vreemd dat je wanneer je ook maar iets wilt zien wat op de site staat je gelijk verplicht bent om je te registreren, maar dat, wanneer je hebt gezien dat de site niets voor je is, het niet mogelijk is om je weer af te melden. Wanneer ik me afmeldt, ben ik helemaal niet meer geïnteresseerd, dus ook niet in een forum. Wellicht iets om in de toekomst aan de site toe te voegen.

Natalie

Dan nog...

Je registreerd je omdat je ergen in geintresseerd bent, dan gaan we er niet zo snel vanuit dan je, je ook weer wilt afmelden... :O
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

moess

Citaat van: "ttteeeettttt"Bedankt voor de info. Ga ik doen.

PS: wel een beetje vreemd dat je wanneer je ook maar iets wilt zien wat op de site staat je gelijk verplicht bent om je te registreren, maar dat, wanneer je hebt gezien dat de site niets voor je is, het niet mogelijk is om je weer af te melden. Wanneer ik me afmeldt, ben ik helemaal niet meer geïnteresseerd, dus ook niet in een forum. Wellicht iets om in de toekomst aan de site toe te voegen.


laat hem joh die heeft weer niks te doen ofzo dus hupkee smerem  ^O^

Websmurf

Citaat van: "ttteeeettttt"Bedankt voor de info. Ga ik doen.

PS: wel een beetje vreemd dat je wanneer je ook maar iets wilt zien wat op de site staat je gelijk verplicht bent om je te registreren, maar dat, wanneer je hebt gezien dat de site niets voor je is, het niet mogelijk is om je weer af te melden. Wanneer ik me afmeldt, ben ik helemaal niet meer geïnteresseerd, dus ook niet in een forum. Wellicht iets om in de toekomst aan de site toe te voegen.
ben ik niet met je eens. op het moment dat je dus WEL iets gepost hebt op het forum klopt de hele bericht history niet meer. (je moet deze post maar 's begrijpen zonder de berichten van de TopicStarter
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -