logo songteksten.net

Only Seven Left!

Gestart door zegmaarMANU-, 3 juni 2011, 17:59:21

Vorige topic - Volgende topic

zegmaarMANU-

Only Seven Left is een Nederlandse rockband uit Hilversum.
Only Seven Left kwam begin 2005 bij elkaar en debuteerde in januari 2007 met de EP 'Forever Is A Lie'. Only Seven Left speelde regelmatig in Nederland en trad op in Egypte en Belgiƫ. De band verzorgde voorprogramma's voor onder andere Metro Station, I Am Kloot, Destine en Tokio Hotel.
Begin 2010 werd de band door 3FM DJ Coen Swijnenberg benaderd. Coen werd een maand lang de manager van Only Seven Left en nam de strijd op tegen concullega Sander Lantinga. Coen en Only Seven Left wonnen deze strijd. Tegelijkertijd was Only Seven Left op tour met Destine en MakeBelieve. De tour telde 16 optredens en 12 hiervan waren uitverkocht.
Op 24 september 2010 komt de debuut-CD van Only Seven Left, It Was All A Dream, uit. De CD werd opgenomen samen met producer Arno Krabman. Op deze CD staan o.a. singles 'Wake Up Call', 'Sleeping Without You' en een duet met de Nederlandse zangeres Miss Montreal, 'I Am Sorry'. Op de dag van de release van It Was All A Dream begon ook de eerste eigen tour van Only Seven Left. De It Was All A Dream Tour was helemaal uitverkocht.
Sinds oktober 2010 is Only Seven Left uitgeroepen tot Serious Talent van 3FM. In het voorjaar van 2011 start de tweede eigen tour van Only Seven Left, gesteund door 3FM. De 3FM presents Only Seven Left tour telt 22 optredens door heel Nederland.

@ Wikipedia.


Wat vinden jullie van Only Seven Left? Laat het me weten! ;D

nog meer fans hiero? =D
[/b]

Zijn er nog meer Tokio Hotel of/en Only Seven Left fans hiero? ;'D

Europeetje

Ik ben niet echt fan van OSl nee...
En ook niet van Tokio Hotel, sorry :P

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

BULLETINABARBIE

Ik heb ze live gezien in Arnhem op de tour met Destine & MakeBelieve.. Ik vond ze daarvoor niet echt leuk, en op de avond zelf vond ik ze ook niet echt goed.. ook niet helemaal mijn soort muziek.
En ik stoor me altijd aan bart zijn tanden haha!

Alisa031

yes,, im a fan <3
haha,, ik vind ze iig erg goed, en al helemaal live! _O_