logo songteksten.net
Hoofdmenu

Mijn muziek

Gestart door vezzie, 9 juni 2011, 12:13:09

Vorige topic - Volgende topic

vezzie

hej,

Ik ben 16, volg geen zangles en schrijf mijn eigen nummers. De kwaliteit is wel wat slecht, mijn Engels is ondertussen veel beter en ook mijn zang is al wat beter.

Hier wat werk van mij:

my first song
my second song

vezzie

Als er mensen zijn die op thumbs down drukken wil ik ook weten waarom oke?

Europeetje

Tsja, ik weet niet of je dat hier wel moet vragen...

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

vezzie

Citaat van: Europeetje op  9 juni 2011, 21:24:52
Tsja, ik weet niet of je dat hier wel moet vragen...

:W
Hoe bedoel je?

Europeetje

Nouja, er is al wel zo'n topic en er reageert hier nu eigenlijk niemand op.
En ik weet niet of je dit wel op internet moet vragen.
Internet is altijd makkelijker om 'raar' te doen, bijvoorbeeld eerder zeggen dat je iets niet leuk vindt, of cyberpesten.
Nu heeft dat laatste hier niks mee te maken, maar ik gaf maar even een voorbeeld.
En op internet liegen ook heel veel mensen denk ik...
Ik denk dat je het beter kan vragen aan je familie, vrienden of misschien als je op zangles gaat aan die man of vrouw?

:W Europeetje xX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

vezzie

Citaat van: Europeetje op 11 juni 2011, 13:17:34
Nouja, er is al wel zo'n topic en er reageert hier nu eigenlijk niemand op.
En ik weet niet of je dit wel op internet moet vragen.
Internet is altijd makkelijker om 'raar' te doen, bijvoorbeeld eerder zeggen dat je iets niet leuk vindt, of cyberpesten.
Nu heeft dat laatste hier niks mee te maken, maar ik gaf maar even een voorbeeld.
En op internet liegen ook heel veel mensen denk ik...
Ik denk dat je het beter kan vragen aan je familie, vrienden of misschien als je op zangles gaat aan die man of vrouw?

:W Europeetje xX
Ja ergens heb je wel gelijk. Vrienden zeggen, dat als ik aan mijn stem werk, ik voor de rest heel getalenteerd ben en zangles ga ik wssl binnen 2-3jaar pas kunnen nemen

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs