logo songteksten.net

The Passion of the Christ

Gestart door Stephinem, 23 maart 2004, 22:15:50

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

laat me raden.. atheist ;)

ik weet niet, ik was aan het zappen en toen kwam ik erlangs en toen zag ik bloed dus ja, sensatie mensen 8-) :P

Ra58

Ach het is toch zon kinderlijk zieltje :Y
Metal up your ass!

maartj..

en is dat positief of negatief? 8-)

wunniieJ

Ik heb hem gezien  }:|
heb de heletijd moeten huilen  ;(

maartj..

Serieus? *knuffelt*
Jeetje.. ik niet :Y ik vond het best een puike film!

Rosmerta

    
Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.

das lang xD maar toch wil ik zeggen dat erg goeie film is.. wel hard enzo.. mja voor mensen die geloven is die echt hard.. mja zien ze toch wat er echt gebeurd zal moeten hebben! mja ik vin hem goed.. erg mooi in elkaar gezet! nice van mel gibson!  _O_

maartj..

Waarom is dat hard? Ze lezen het toch ook in de bijbel? :')

Rosmerta

Nah beelden er bij is denk ik pittiger. maja ieder zijn mening  :mrgreen:

maartj..

Tzal me geen zak interesseren. :) Zélfs tere gristenzieltjes moeten ergens tegenkunnen. :)

Rosmerta

whaah nee kenne ze niet, want heel veel zijn tegen die film.. en kijken hem niet en sommige keken ze wel en vielen dan ook neer xD tja beetje apart.. maar goed das hun ding he ;)  :Y :9

maartj..

Net goed hoor. Als ze de heilige Jezus Gristus als hun martelaar zien, moeten ze toch weten wat hij meegemaakt heeft? En geeeeeeeeeez, het is maar een fimmel. Als het nou een documantaire was ofzo, maar nee, het is allemaal fake! :') Lachwekkend hoor. :Y

Rosmerta

nah ik vin hem echt nice  8)7

Ra58

Metal up your ass!