logo songteksten.net

Waar komt iedereen vandaan en wie ben je? :P

Gestart door Sticktail, 17 januari 2004, 16:18:33

Vorige topic - Volgende topic

Sticktail

Ben benieuwd waar iedereen vandaag komt en wat je in het dagelijks leven doet.

Ik kom uit Nederland, Apeldoorn. Ik ben een meisje van 17 jaar en zit in Havo 5. Dit jaar eindexamen dus. Ik werk bij een Edah en bij een kinderboerderij (laatste ben ik vrijwilliger). Ik luister uiteraard veel muziek. Meeste Trance en Rock. Voornamelijk Dj Tiësto, The Rasmus en Linkin Park. Moet ik nog meer vertellen? haha, dan vragen jullie het maar...  :)

Websmurf

sjit.. dit topic had ik kunnen bedenken  :oops:

noujah.. als tweede dan maar...

Ik ben Adam, en de maker van deze site  8) . Ik kom uit Drimmelen, dit is een klein plaatsje bij Breda in de buurt. Ik zit nu in het 3e jaar van (hoe kan het ook anders) de Academie voor ICT en Management.
Ik loop op dit moment stage bij Total Internet Marketing (www.tim-online.nl) en bouw daar websites en andere applicaties..

Verder zit ik nog in een jongerenkoor, werk bij een pannenkoekenhuis en luister veel naar muziek.. hou eigenlijk wel van alle soorten muziek...
alleen hardcore vind ik een beetje ver gaan, en marilyn manson is ook niet helemaal mijn stijl... alles daar tussen vind ik wel ok..
Webmaster Songteksten.net -

cissiegirly

hey ik ben cis  :? <eigelijk francisca> en ben 15 jaar.. ik zit in het 3de jaar van de theoretische havo.... in mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met computeren, lezen, schooldingen... lol maken en vooral muziek luisteren .. ik hou wel van veel soorten muziek.. alleen hardcore vink echt nix.!!  soms zit er wel wat tussen dat wel leuk is maar voor de rest vink van nie.. Mijn hobby's zijn msnén en muziek luisteren/kopen.. en tv kijken vind ik ook heel leuk.. ik kijk graag naar charmed... daar ben ik helemaal weg van ..

groetjes cis -xxx- :P
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

moi-nicole

heej, ik ben nicole, kom uit oosterhout(NB) en ben 16 jaar. Ik zit op de mavo, in het 4de jaar(examen dus). Ik luister graag naar musical muziek, en ook wel naar trance. Krezip vind ik ook helemaal toppie! In mijn vrije tijd, jaja, luister ik veel muziek, computer veel, en ga vaak de stad in. Uitgaan komt er nog niet veel van.  :cry: . ja dat was het wel weer, verder wil ik nog zeggen dat ik het een super site vindt! groetjes XxX nicole

Natalie

Dan doen we lekker makkelijk...
Tjek mn profiel maar  :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Samantha3

Hey, ik ben Samantha en ben nieuw sinds vandaag 8) ben 17, kom uit Bilthoven (UTR) :D
Studeer CE aan het HvU, en houdt van voetballen, muziek, uitgaan en msnnen :D
Want 2 know more? Just ask 8)
.:: It's My Life, Don't U Forget ::..

wc-deur

HaaaaY..

mijn naam is Yvanka... ben 15 jaar..  en woon in Ulft (gelderland, achterhoek) en doe nu Havo/Vwo..
Voetbal is 1 van mijn passie's (zelf doen en ook kijken)
uuuh.. Ik werk bij Happy Days.. (is 'n kroeg)

en tja.. dat waas 't wel zo'n beetje  :D
Lelijk bu'j toch !

Sticktail

Yvanka, ben jij 15 jaar en werk je al in een kroeg? Wat doe je daar dan voor werk?

wc-deur

Citaat van: "Sticktail"Yvanka, ben jij 15 jaar en werk je al in een kroeg? Wat doe je daar dan voor werk?

Jaaa...
wat ik daar doe?

drank schenken, drank rondbrengen, kassa...

Alles eigenlijk...
Lelijk bu'j toch !

Angelic

Ik ben Marloes en kom uit Rijssen... Ik ben 15 jaar en zit op school in Holten, in 4 havo om precies te zijn...
Wil je meer over mij weten, kijk dan op mijn cu2: //http//www.cu2.nl/01-InNoCeNt-EyEs