logo songteksten.net

Teksten van Ali B tijdelijk verwijderd

Gestart door Websmurf, 1 april 2004, 18:47:50

Vorige topic - Volgende topic

Websmurf

Na het krijgen van de volgende mail zijn de teksten van Ali B tijdelijk verwijderd, tot ik de juiste teksten krijg :):

Citeer
Geachte Adam,

Inmiddels is dit mijn tweede bericht aan uw organisatie.

Op uw site heeft u songteksten geplaatst onder de naam Ali B. Ali B is als artiest bij ons bureau getekend. De songteksten Kankerjoden, Klaar om te strijden en we komen te erg zijn absoluut geen teksten van Ali B. Wij vinden het echt ontzettend onproffesioneel dat jullie zulke racistische songteksten op jullie site plaatsen onder de naam van een erkend artiest. Inmiddels zijn wij al gebeld door verschillende media om een reactie te geven op deze teksten die niet van onze artiest zijn. In het parool van morgen verschijnt er zelfs een stuk over. Deze publiciteit kan zeer nadelig werken voor de loopbaan van Ali B.

Onze organisatie houdt u verantwoordelijk voor het creeren van een negatief imago omtrent de rapper Ali B wegens het plaatsten van deze teksten. Aangezien u niet op onze vorige oproep heeft gereageerd om de teksten per direct te verwijderen, sommeren wij u middels deze email deze teksten binnen 12 uur van uw portal te verwijderen. Bij gebreke wij gerechtelijke stappen zullen ondernemen wegens smaad.

Zoals ik al in mijn vorige bericht meldde kunnen wij u ten alle tijden de juiste songteksten toe mailen.

Vertrouwend op u rechtvaardig handelen verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Breghje Kommers
Manager Ali B

(Dit is de eerste mail die ik van deze instantie ontvang trouwens)
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

probleem opgelost.. ik kreeg gisteren een aardig mailtje van haar terug :)

Citeer
Hoi Adam,

Nou dan hebben jullie wel een hele mooie site als die alleen voor de fun is.

Bij deze hebben we het goed opgelost. Bijgaand de teksten van 2 nummers van Ali B. Deze maand komt zijn album uit en dan zal ik alle songteksten mailen.

Met vriendelijke groet,

Breghje Kommers
Webmaster Songteksten.net -

Strak

Citaat van: "Websmurf"Na het krijgen van de volgende mail zijn de teksten van Ali B tijdelijk verwijderd, tot ik de juiste teksten krijg :):

Citeer
Geachte Adam,

Inmiddels is dit mijn tweede bericht aan uw organisatie.

Op uw site heeft u songteksten geplaatst onder de naam Ali B. Ali B is als artiest bij ons bureau getekend. De songteksten Kankerjoden, Klaar om te strijden en we komen te erg zijn absoluut geen teksten van Ali B. Wij vinden het echt ontzettend onproffesioneel dat jullie zulke racistische songteksten op jullie site plaatsen onder de naam van een erkend artiest. Inmiddels zijn wij al gebeld door verschillende media om een reactie te geven op deze teksten die niet van onze artiest zijn. In het parool van morgen verschijnt er zelfs een stuk over. Deze publiciteit kan zeer nadelig werken voor de loopbaan van Ali B.

Onze organisatie houdt u verantwoordelijk voor het creeren van een negatief imago omtrent de rapper Ali B wegens het plaatsten van deze teksten. Aangezien u niet op onze vorige oproep heeft gereageerd om de teksten per direct te verwijderen, sommeren wij u middels deze email deze teksten binnen 12 uur van uw portal te verwijderen. Bij gebreke wij gerechtelijke stappen zullen ondernemen wegens smaad.

Zoals ik al in mijn vorige bericht meldde kunnen wij u ten alle tijden de juiste songteksten toe mailen.

Vertrouwend op u rechtvaardig handelen verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Breghje Kommers
Manager Ali B

(Dit is de eerste mail die ik van deze instantie ontvang trouwens)

Als dit echt het eerste bericht is vind ik het meer dan schandalig van die manager :) maarja