logo songteksten.net

Religie

Gestart door Strak, 8 april 2004, 10:21:37

Vorige topic - Volgende topic

SuuSjj-Gaucho

Ik GelOof Nerges In..
Als 'Ie' Egt BestOnd, WaarOm Is Er Dan Zoveel Pijn In De Wereld..??

Mr_idiot

Nou het gebeurt verdomd weinig bij die gekke christenen in dit land dan.
oehoe

CherryKiss

Citaat van: "Mr_idiot"Nou het gebeurt verdomd weinig bij die gekke christenen in dit land dan.
:?  het zal aan mij liggen, maar, dit is toch écht onzin :{

sjappie88

wat is er mis met christenen*-) kbedoel.. zij geloven tenminste erges in wat ze houvast en steun kan geven.. hoeven ze niet gelijk gekken te zijn*-)
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

Mr_idiot

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Mr_idiot"Nou het gebeurt verdomd weinig bij die gekke christenen in dit land dan.
:?  het zal aan mij liggen, maar, dit is toch écht onzin :{

jah is ook zo bedoeld ik bedoel juist je hoort alleen maar als het fout gaat over de tv.

en heel de Eo zit er vol mee.

op zon manier beter?
oehoe

Merjaam

Hier is een Moslim..

HELLO :D
i]Dude, Shut up? ♥ [/i]

4hout

Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "Natalie"Atheist

maar dat is toch niet dat je gewoon niet gelooft maar dat je echt heel fel tegen godsdienst bent enz... ben jij dat nou echt?

atheist.. volgens mij geloof je dan ook jaa... maar dan geloof je juist heel hard dat er nix is.. en bestrijd je zegmaar christendom of islam ofzo (dus voer je een anti-geloof uit) .. tis dus wel wat anders dan gewoon niet geloven!..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

dan denk ik dat atheist ook wel iets voor mij is..maar tog lees ik vaak ook dat ik een beetje satanische dinge "vind"
Metal up your ass!

maartj..

^ dat vind ik ook soms wel, dat de sterkste overwinnen zal enzo, maar daar moet het niet te ver in gaan.

Ra58

naja dat is gewoon zo in de natuur.. :Y daarop is de evolutie gebaseerd
Metal up your ass!

maartj..

ja, dat is ook zo, maar de natuur probeert toch ook om de zwakkeren te beschermen :Y

Ra58

nee eigenlijk niet
Metal up your ass!

maartj..

of de zwakkeren bedenken hun eigen manier om zichzelf te beschermen :Y

Ra58

maar dan zijn ze niet zwak meer
Metal up your ass!

maartj..

jawel, dan zijn ze zwak maar ze willen er wel wat aan doen, of ze worden door de sterkeren beschermd :Y
ik bedoel, baby's worden toch ook door hun ouwelui beschermd?