logo songteksten.net

Robbie Williams...is vet!

Gestart door Iniel, 15 april 2004, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

Waarom is Robbie Williams goed?

Hij heeft een dijk van een stem!
0 (0%)
Hij is ontzettende goede entertianer
2 (33.3%)
Hij haalt er alles uit als hij een optreden heeft enne dat doet ie verdomt goed!
1 (16.7%)
weet ik veel....
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 15 april 2005, 13:44:10

maartj..

vol littekens en poklittekens om te zien, ik vind het geen mooie kop :N

Kayleigh666

Citaat van: "Just1Girl"Valt best mee.. hij heeft een typische kop.. mijn trainer heeft net zon kop.. een beetje de .. ja.. stoere lompe figuur kop.. :Y ja..
Vind ik juist wel leuk/stoer/mannelijk. Hij heeft iets guitigs, ontdeugends, houd ik wel van.  *;

maartj..

guitig.. ik vind guitig iets anders, een kop die alleen mn zus en ik wel eens trekken :P ontdeugend misscien een beetje, maar ik weet niet, hij heeft rookrimpels om te zien :P

!!!*Lara

Robbie & homo?? :?  hij heeft elke dag weer een nieuw sexverhaal !

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."vol littekens en poklittekens om te zien, ik vind het geen mooie kop :N

Het gaat de meeste mensen volgens mij ook niet om de kop, maar die vreselijke ego-trippende uitstraling die hij heeft.. ;)
Dat maakt hem wel dé man.. B-)

maartj..

ik vind het idd een afschuwelijke uitstraling en ik snap niet wat mensen er geweldig aan vinden :P zooon overdreven arrogant hoofd :Y

flientje_pinwin

En dat maakt hem dus toch dé man.. :P

maartj..


flientje_pinwin


Ra58

Nè..geen robbie voro mij
Metal up your ass!

Kayleigh666

Weer een vette actie van onze grote vriend Robbie!!!!!!!!!

Popzanger Robbie Williams onderbreekt zijn toernee om een keertje mee te trainen met voetbalclub Bayern München. In ruil hiervoor heeft hij beloofd het voltallige team uit te nodigen voor een optreden én een afterparty na een van zijn concerten! Goede ruil, als je het mij vraagt!

Ra58

Ja, maar wat hebben de fans hieraan?
Metal up your ass!

Kayleigh666


Ra58

oke..maar waarom vind je dat een vette actie?
Metal up your ass!

maartj..

baaaaaaaaah de afzetter.. wat een ..
de fans hebben hier niks aan, omdat er dan minder kaartjes te koop zijn :P