logo songteksten.net

Robbie Williams...is vet!

Gestart door Iniel, 15 april 2004, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

Waarom is Robbie Williams goed?

Hij heeft een dijk van een stem!
0 (0%)
Hij is ontzettende goede entertianer
2 (33.3%)
Hij haalt er alles uit als hij een optreden heeft enne dat doet ie verdomt goed!
1 (16.7%)
weet ik veel....
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 15 april 2005, 13:44:10

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

het is toch zo? en alleen voor zn eige belang.. :N wat moet je met dat soort artiest?!

Kayleigh666

Citaat van: "Ra58"oke..maar waarom vind je dat een vette actie?
Voor de voetballers is het vet. En het gewoon weer helemaal Robbie. Lekker doen waar je zin in hebt. Ik mag 'm wel. Hij gaat gewoon liever voetballen. Lekker simpel. Hij geniet van zijn eigen succes. Als hij onbekend was geweest dan kon ie zoiets niet doen. Da's lol als je het mij vraagt.
En dat het dan moeilijker is om aan kaartjes te komen? Volgens mij zit dat er niet achter. Hij is rijk genoeg.

Ra58

JA hij geniet inderdaad van zijn succes..en dat moet ie ook vooral doen :Y
Metal up your ass!

Jetje15

Citaat van: maartj.. op 24 mei 2006, 23:14:30
"en met een lelijk frankensteingezicht"  ben je nog vergeten ;)

*attent, ik weet het :P *

je bent gewooon jaloersss... :P
robbie is om te kwijlen  :9~
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

*lacht Jetje15 keihard uit* :P

Ik, een MEISJE nota bene, wil eruitzien als een lelijke ouwe vent met een ingevallen kop van drugs etc?! :')

Jetje15

*gaat er niet meer woorden aan vuilmaken dan deze*
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ach kom op, hij ziet er wel te oud en uitgeleefd uit voor z'n leeftijd... Dat moet je toegeven hoor! :P

Jetje15

hij is 32.. i dunno... zo slecht vind ik m dr niet uitzien.. en een goede stem heeft ie.. en humor :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

Metal up your ass!

Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik vind hem er slecht uit zien. xD En of hij humor heeft kan me niet boeien. :P

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Ja oke. Zijn stem is goed. :Y

Ra58

Metal up your ass!