logo songteksten.net

..=(

Gestart door Dennetj, 7 mei 2004, 12:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Dennetj

HOE KUN JE NOU FLIEFT ZIJN OP EEN JONGEN VAN 18 TERWIJL JE ZELF 14 BENT.. EN HIJ OOK NOG EENS VERKERING HEEFT.. =(  HELP ME PLZZ OM HEM UIT ME KOP TE ZETTEN.. |:(

wissann

sorry kan je niks aan doen! :N
Liefde is een raar iets! :Y
Probeer wel aan iets anders belangrijks te denken ipv alleen aan hem!  :?
Of ga iets leuks doen met anderen, shoppen ofzo!! :+
Sterkte ^O^
here's no mountain high enough

Natalie

Deze topic hoort niet bij klachten.
Maar bij "Liefde en relaties"
Websmurf zal hem wel verplaatsen

Go on :)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

wissann

nou Dennetj ook al ben je verplaatst: kop op!
here's no mountain high enough

Natalie

Hij is én 4 jaar ouder, én heeft een relatie.
Die gast moet je gewoon uit je kop zetten, een andere optie zie ik niet.
Je kan niet gaan lopen stoken in hun relatie.
Buiten dat, hij is nu volwassen en is lichamelijk en geestelijk verder dan jou. Hij denkt over sommige dingen anders dan jij. Andere behoeften etc.
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wissann

goed zo Natalie! Ik durfde het al niet te zeggen..
Maar vergeet niet dat jongens geestelijk gemiddeld 3 jaar jonger zijn dan ze werkelijk zijn! Daarom zijn mannen vaak ouder dan vrouwen... Maar let idd wel op jah!
En iid niet stoken!
here's no mountain high enough

yeuxx

Citaat van: "wissann"goed zo Natalie! Ik durfde het al niet te zeggen..
Maar vergeet niet dat jongens geestelijk gemiddeld 3 jaar jonger zijn dan ze werkelijk zijn! Daarom zijn mannen vaak ouder dan vrouwen... Maar let idd wel op jah!
En iid niet stoken!
:O  :O  :O
nou ik ben heel blij met mn 2 jaar jongere vriendje en echt niet dat het een knulletje is hoor now way en by the way het houd mij jonger.. heerlijk toch.. *;

wissann

Citaat van: "yeuxx"
Citaat van: "wissann"goed zo Natalie! Ik durfde het al niet te zeggen..
Maar vergeet niet dat jongens geestelijk gemiddeld 3 jaar jonger zijn dan ze werkelijk zijn! Daarom zijn mannen vaak ouder dan vrouwen... Maar let idd wel op jah!
En iid niet stoken!
:O  :O  :O
nou ik ben heel blij met mn 2 jaar jongere vriendje en echt niet dat het een knulletje is hoor now way en by the way het houd mij jonger.. heerlijk toch.. *;

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Want mijn mening is wel dat leeftijd op een gegeven moment niet meer écht telt. Mijn oom is 7 jaar jonger dan mijn tante (zijn vrouw) maar die zijn dan ook rond 30 (27 en 34). Ik denk dat het wat anders is als je 14 bent en een vriendje van 12 hebt... Toch?
here's no mountain high enough

yeuxx

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Want mijn mening is wel dat leeftijd op een gegeven moment niet meer écht telt. Mijn oom is 7 jaar jonger dan mijn tante (zijn vrouw) maar die zijn dan ook rond 30 (27 en 34). Ik denk dat het wat anders is als je 14 bent en een vriendje van 12 hebt... Toch?[/quote]  nou hij is 19 en ik ben 21

wissann

mm IK vind dat dat al wel scheeld, je zit min of meer dan toch al op een wat ander nivo (geen aanval voor iedereen die jong is!) maar je bent dan toch al wel wat 'gegroeid'.

En ik zeg niet dat álle jongens jonger van geest zijn dan dat ze werkelijk zijn..

sjeetje wat moeilijk zeg!!!! :?  Ik bedoel het iig goed 8)7

en wie of wat of waar: BE HAPPY
here's no mountain high enough

wissann

jong-er- is (effe een foutje bij mezelf herstellen!)
here's no mountain high enough

yeuxx

Citaat van: "wissann"mm IK vind dat dat al wel scheeld, je zit min of meer dan toch al op een wat ander nivo (geen aanval voor iedereen die jong is!) maar je bent dan toch al wel wat 'gegroeid'.

En ik zeg niet dat álle jongens jonger van geest zijn dan dat ze werkelijk zijn..

sjeetje wat moeilijk zeg!!!! :?  Ik bedoel het iig goed 8)7

en wie of wat of waar: BE HAPPY
oww maar ben zekrzz happy

wissann

kijk en daar gaat het om! ^O^

en ik ben happy zonder vriend *)
here's no mountain high enough

Natalie

( Ik ben ook happy zonder vriend :P )

Je ziet vaak meisjes van een jaar of 16 met een jonge man van 22. ( Of een jongen die een aantal jaren ouder is dan hun ) Trekt meer aan, dan een van je klasgenoten met een puist op zn voorhoofd en een bril. In heel veel gevallen is dat gewoon zo. Meer volwassenheid. ( Of gewoon stoer willen doen, maar dat is een ander verhaal )

Op latere leeftijd ga je inderdaad beseffen dat je leeftijd een getal is.
( Niet voor niets; Age is nothing, but a number. )
Dan ga je, je realiseren dat je elkaar kunt liefhebben terwijl er 8 jaar tussen zit. Leeftijd maakt dan niet uit.
Wat het vaak is, zijn de ouders en de buitenwereld. Ouders vinden het eng dat hun 14 jarige dochter omgaat het een 18 jarige jongen. Die niet alleen qua leeftijd ouder is, maar ook mentaal en fysiek. ( Ouders vinden het sowiezo eng, maar dat is iets dat je pas ECHT kunt begrijpen als je zelf een ouder bent van een kind ).
De 'buitenwereld' verschilt verder niet echt veel van je ouders. Protectisme is veel minder dan bij je ouders. Anders tegen je aankijken. Jou afschilderen als naief en die jongen als pedofiel.
Het is ook nooit goed.
Vertel dat die vlinders in je buik maar eens...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]