logo songteksten.net

Centraal: Ik ben nieuw topic :)

Gestart door Websmurf, 17 februari 2004, 19:15:23

Vorige topic - Volgende topic

ladymich

Hoi!
sinds vandaag ben ik hier geregistreerd!
Ik ben michelle, 19 jaar oud 4e leerjaar mbo mgz
hoop een actief poster te zijn/worden ben ook regelmatig op andere forums te vinden (andere onderwerpen enz)
naast school werk ik gwn bij de frs en bij ipse ben actief ehbo-er en geef zwemles
mn hobby's zijn vooral muziek, films/series en games verder sport ik, gwn fitness uurtje perdag
if you have a question, ask me!!

Europeetje

Hoi!

Ik hoop ook al heel lang actief poster te worden, maar de mensen zijn niet zo heel erg actief op dit forum xD
Maar uh, welkom!

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

ladymich

Citaat van: Europeetje op 30 oktober 2011, 13:25:32
Hoi!

Ik hoop ook al heel lang actief poster te worden, maar de mensen zijn niet zo heel erg actief op dit forum xD
Maar uh, welkom!

:W

let's make the change!

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Swill

Citaat van: Europeetje op 31 oktober 2011, 17:51:09
Goed idee :P Maar hoe xD

Veel posten en leuke topics aanmaken, waar mensen op reageren ;)

Ojaa zal me even voorstellen, ben ook nieuw op dit forum...
De naam is Swill. Me levensmotto is neem "het leven niet te serieus, je komt er nooit levend uit.!"
m.a.w. geniet, wat er te genieten valt.!
Kom oorspronkelijk uit het hoge noorden en ben op zoek naar een nieuwe telefoon.. Zit te twijfelen dus een blackberry en samsung..
tips iemand ??
Europeetje misschien? :p

ladymich


Europeetje

Ik kom ook uit het noorden :)
Lol, maar daar gaat het niet om :P
Neem een samsung :) Ik heb nl. een samsung chat ;)
Beetje offtopic..


:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Jeejjj, ik verveel me en niemand plaats wat op het forum  :{
Help?

--->>> Sorry  :@ Offtopic  :@ <<<---
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs