logo songteksten.net

verandering aan songtekst

Gestart door --rino, 5 september 2012, 21:07:37

Vorige topic - Volgende topic

--rino

Iemand heeft 'mijn' songtekst veranderd
Gisteren had ik een songtekst toegevoegt van girl on fire van Alicia Keys Maar nu staat er Nicki Minaj,
en ik had er staan wie wat zong maar dat is weg.
why ? :{

lenn-

Ik heb deze tekst niet toegevoegd vanuit de wachtlijst, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar elke tekst die je toevoegt moet uiteraard eerst goedgekeurd worden en eventueel gewijzigd zodat er geen spelfouten in staan en alle interpunctie klopt.
Als je op het liedje klikt, zal je zien dat nu zowel Alicia Keys als Nicki Minaj als artiest staan toegevoegd. Dit is overzichtelijker dan een tekst waarin telkens staat wie wat zingt. Nu kan je de tekst van dit nummer zowel via de artiestenpagina van Alicia Keys als Nicki Minaj vinden, en de tekst is hetzelfde, of er nou staat wie wat zingt of niet.

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is :)

--rino

Ja, wat jij zegt wist ik al.
maar het klopte hoe ik het had, daarom snap ik niet waarom het is gewijzigd.
ik ben gelukkig niet iemand die alles precies moet hebben, hoor   }:|

Europeetje

Hmm ik heb hem deze keer ook niet toegevoegd, maar meestal doe ik het wel op die manier.
Dus misschien heb je het vaker :)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Maar het liedje is niet van nicki minaj...
iknow, ik ben een zeikerd :+

Europeetje

Zoals ik al zei, ik heb hem dit keer niet toegevoegd, maar ik zal vanavond wel even voor je kijken ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

P@ul

Ik heb de tekst ook niet toegevoegd. Er bestaan verschillende versies van Girl on Fire. Ik weet niet welke jij hebt toegevoegd?
De Inferno versie doet Alicia samen met rapster Nicki. ( Ze doet het ook met Rihanna).

Ik heb het in de titel aangepast en de namen bij de resp. teksten gezet. Was het zo, dat je het hebt ingezonden?
Dat het ook onder Nicki Minaj staat lijkt me logisch.

--rino

Nou nee want nu staat er 2 x nicki minaj.
mss had ik beter de blue light versie kunnen doen, haha.
Maar het maakt nie uit, laat ma zo.