logo songteksten.net

Mooiste land...??

Gestart door MolkoHolic, 16 mei 2004, 23:02:44

Vorige topic - Volgende topic

Kriz10


Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Kriz10


Ruthjuu

Tibet  :mrgreen:  Daar wil ik echt vreselijk graag heen, lijkt me een geweldig land :Y
abello, Labello, Labelloohoo, 3c, kut-wijf!:mrgreen:

wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"wat vind ik waarvan?
het mo0iste land :P Bl0nddiiie

wunniieJ

Citaat van: "Ruthjuu"Tibet  :mrgreen:  Daar wil ik echt vreselijk graag heen, lijkt me een geweldig land :Y

en waar ligt dat :)?

sam-sam

W A L E S is zoooooooo mooooooooooooiiiiiiiiiiiii

Ik hou van Wales echt waar. Het lijkt wel op engeland hoor, de sfeer is bijna gelijk, maar in Wales ken ik een aantal mensen en die geven het gewoon NET wat extraas... snappie?

Great Britain is gewoon helemaal leuk en cool en relaxed enzo, YOOHOO.

:Y

lindseypan

Voor mij is het griekenland. De eilanden. Ben nu al 3x op kreta geweest en al 2 x op Kos. En vond het wel zo mooi en leuk daar.
En de mensen zijn ook aardig. Ga der zeker nog een keer naar terug !
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

Legolas

kos... daar had mijn grieks docent het vorige les nog over :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

litjens999

Ik ben z'n 20 jaar geleden naar Israƫl geweest
Het is een prachtig land
En de oude binnenstad van Jerusalem met zijn smalle straatjes vol met winkeltjes het was daar heel gezellig om te vertoeven.
Jammer van al die onrust nu anders zou ik er graag weer eens naar toe gaan.
want het weer is daar prima vanaf maart tot oktober tempraturen van 25 tot 40 graden
EE GEES THERE MUSIC NEVER DIES

mariendi

jaaaa, griekenland is coool ! k ben er ook al geweest. 3 keer in kos, 2 keer in zakynthos. xD echt heel mooi ! strand, zon, leuke stadjes.. het eenige wat ik er niet echt leuk aan vind, zijn al die arme bedelaars die je aan elke straat ziet zitten.. als je er langs loopt gaan ze echt heel erg zielig doen, en huilen enzo..  :{ das niet echt leuk.. of er komen kleine kindertjes op je af, met zielige oogjes kijken ze je aan, en strekken hun handjes uit, en verwachten dat je hun iets geeft..
maar verder find ik griekenland heel chill  *)
eLL I juSt neeD a littLe sPaCe t0 brEaTH,cAn yoU pLeAse ReSPecT mY PriVacY..?

darkmy

8-) Srilanka is a beautyfully countryjah.. B-)    omdat daar me stoere fliendjuh *;  woont die de ramp eb overleefd.. et eeft; zon, ^O^  zee, strand,  *) geen euro's, leuke jongens,  *; iedereen kent engels enz enz enz enz :z

museGirl

mijn favo landen: duitsland, frankrijk, italie, rusland, israel, oostenrijk, australie, griekenland
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

Ra58

Finland(HIM)& noorwegen(Dimmu borgir)
Metal up your ass!

-=Nienna=-

Citaat van: "Ra58"Finland(HIM)& noorwegen(Dimmu borgir)

Mee eens, de beste metal komt uit Scandinaviƫ, maar, ik ben alleen nog maar in Denemarken geweest ;) Al lijkt 't me daar wel zwaar mooi....