logo songteksten.net
Hoofdmenu

niemand die je snapt

Gestart door loistomlinson, 10 november 2012, 20:09:32

Vorige topic - Volgende topic

loistomlinson

ik ben onwijze fan van one direction.. vooral van louis tomlinson<3, een van de bandleden..
maar als ik het er thuis over heb , vinden ze dat ik het er veeeel te veeeel over heb , en op school vinden ze one direction 3x niets... dat is toch niet eerlijk? ik heb best wel erg veel vrienden, maar ik kan maar met 2 a 3 van hun écht praten over one direction..
t klinkt misschien heel overdreven maar ik hoop dat een van jullie me snaptt...


dikkex

--rino


Europeetje

Whahaha, dit is nou niet echt een zaak van leven of dood.....
2/3 vriendinnen is ruim zat toch?
En je kunt altijd naar Twitter of naar fansites gaan.
Daar kun je ook mensen ontmoeten die fan zijn en met hen praten...
Ik snap het probleem niet echt.
Je luistert die muziek gewoon en het maakt anderen echt niet uit.
Ik luister ook wel eens andere muziek dan anderen, maar ik ga hun daar niet mee lastig vallen.
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

LaColumba

Ik snap je eigenlijk wel.. Ben ook een Directioner en zit net in een nieuwe klas waar ze -zacht uitgedrukt- echt worden gehaat.
En ik snap dat sommige het overdreven vinden, maar het is niet erg leuk dat je constant hoort dat je fan bent van "homo's" die niet kunnen zingen en vreselijk zijn... Want je weet zelf wel dat dat niet zo is, anders waren ze niet zo ver gekomen.
En ik hoor ook constant dat ik er teveel over praat, maar dat is helemaal niet zo. Je moet gewoon zeggen dat je ze gewoon goed vind, en je niks van die stomme opmerkingen aan trekken, ik weet zelf dat dat best wel moeilijk is maar gewoon doen.
Noem me geobsedeerd of overdreven, maar het is wel zo...

--rino

Er wordt wel te veel gepraat daar over, bij mijn stage hebben ze zo'n rek vol posters en de helft daarvan is van hun. trouwens 2/3 vriend spannen je wel, dus niet 'niemand' maar 2 mensen + alle fans die jou ook begrijppen.
Voor de rest snap ik het verhaal niet helemaal.. Suc6 verder!

Europeetje

Natuurlijk snap ik het wel, maar je hoeft het er toch ook niet met iedereen over te hebben?!
Oké, het is natuurlijk niet heel cool als je idolen voor homo's of wat dan ook maar worden uitgemaakt...
Maar, boeie!
Trek het je niks aan, het maakt toch niks uit wat 'de rest' vindt?
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Cal_Pal

PRECIES DIT IK SNAP JE!  _O_
Vooral thuis ik ben er zat van me ouders zeggen dat ik depressief ben, ja kan ik er wat aan doen dat ik de heledag op me kamer filmpjes van 1D zit te kijken. Ik word moe van mensen die ons (Directioners duss) niet begrijpen :Z.

Cal_Pal

Citaat van: Europeetje op 14 november 2012, 22:31:39
Natuurlijk snap ik het wel, maar je hoeft het er toch ook niet met iedereen over te hebben?!
Oké, het is natuurlijk niet heel cool als je idolen voor homo's of wat dan ook maar worden uitgemaakt...
Maar, boeie!
Trek het je niks aan, het maakt toch niks uit wat 'de rest' vindt?

Joh dat is het juist dat zijn ze niet mensen moeten leren het verschil te kennen tussen bromance en romance  8-)