logo songteksten.net

Artiesten toevoegen

Gestart door Ilsepils1995, 12 januari 2014, 14:16:24

Vorige topic - Volgende topic

Ilsepils1995

Deze site bezocht ik vroeger toch regelmatig om lyrics op te zoeken. Echter kan ik van sommige artiesten helemaal geen lyrics vinden. Dan ga ik dus maar naar een andere site.

Alleen zijn niet alle artiesten die ik beluister even bekend. Dan kan ik ze dus ook op andere sites niet vinden. Dus dan ga ik er maar even voor zitten en typ ik ze zelf uit in Word. Wil ik ze toevoegen hier - ik heb immers toch een account, dus waarom niet? Maar dan kan ik zelf dus ook geen artiesten toevoegen die niet in de lijst staan? Ik vind dat echt enorm frustrerend en ik kan me ook niet herinneren dat het vroeger niet kon. Waarom kan ik niet zelf een artiest toevoegen? Komaan zeg. Ik wil gewoon een tekst van Eefje de Visser toevoegen en ze staat er niet tussen.

Waar moet ik dat gaan aanvragen? Of melden? Want ik zou toch graag ergens die lyrics kunnen opzoeken als ik mijn laptop niet bij de hand heb.

Europeetje

Hoi!

Als er geen teksten worden ingestuurd, dan staan ze natuurlijk ook niet op de site.
Wij voegen zelf niet alle songteksten toe.

Eerder was het altijd zo dat je zelf een artiest kon toevoegen, maar daardoor kwamen er allemaal dubbele artiesten.
Daarom kan dat nu niet meer.

Ik zag dat je in dit topic al had gereageerd:

http://forum.songteksten.net/index.php?topic=1327.msg86496;topicseen#new

Nou, daar moet je het dus voortaan altijd aanvragen. :)

Groetjes Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs