logo songteksten.net

Vertaling niet toegevoegd

Gestart door StrangeBirds, 31 juli 2014, 18:13:29

Vorige topic - Volgende topic

StrangeBirds

Een aantal weken heb ik een nieuwe vertaling toegevoegd. Ik heb hier serieus wat werk in gestoken en steeds nagekeken of mijn vertaling correct was. Ik kan eerlijk zeggen dat het zeker een degelijke vertaling was, heel wat degelijker dan wat ik hier soms zie. Toch is hij (nog steeds?) niet toegevoegd. Ik vind het behoorlijk ondankbaar dat wanneer mensen zo'n werk steken in de website de vertaling uiteindelijk toch niet wordt toegevoegd terwijl hij wel degelijk klopte. Het gaat om de vertaling van Light me up - Birdy :(

Europeetje

Helaas is er een superlange wachtrij, ook van vertalingen en songteksten die niet kloppen.
Ik snap dat je het jammer vindt dat hij er nog niet tussenstaat, maar vergeet niet dat er een aantal vrijwilligers zijn die al deze vertalingen en songteksten moeten doorspitten.
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ik zie ze nog staan (light me up en 1901).
Ze staan op 13 juli, dus zo lang geleden is dat nog niet eens.
Heb gewoon nog even wat geduld, dan worden ze vanzelf toegevoegd.
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs