logo songteksten.net

Bassie en Adriaan: Ging de wekker

Gestart door MusIXNL, 31 maart 2018, 07:13:59

Vorige topic - Volgende topic

MusIXNL

Een minister zei belastingen die schaffen we nu af en wie ze toch betalen wil die krijgt geld toe als straf. Iedereen krijgt kosteloos een jaarkaart voor de trein en voor de bussen betaal je niets, omdat die gratis zijn. Ook de lonen gaan omhoog was in de krant te lezen en één dag werken in de week dat moet voldoende wezen. Iedereen was tevreden en je hoorde geen gemekker maar toen. Bassie wat gebeurde er toen? Ging de wekker

Adriaan: Hahahahah
Bassie: Ja hahah. Daar moet je niet om lachen hoor, dat vind ik helemaal niet leuk
Adriaan:  Maar Bassie dat is toch niet erg als dat een keertje gebeurt?
Bassie: Een keertje? Is nog veel meer keren gebeurt

Ik las eens in de krant dat ik een prijs gewonnen had, die prijs was honderdduizend gulden nou dat is toch wat. Ik kocht een nieuwe auto en maakten een wereldreis. Ik ging naar Rio, Yokohama, Rome en Parijs. Ik wilde naar Amerika maar landde eerst in Londen en heb daar beste restaurant van heel de stad gevonden. Bestelde alles van de kaart want alles was zo lekker maar. Bassie wat gebeurde er toen? Ging de wekker

Adriaan: Hahahaha, Oh Bassie wat vervelend is dat voor jou.
Bassie: Adriaan dat is heel vervelend voor mij, maar er is nog veel meer gebeurd
Adriaan: Nog meer gebeurd.
Bassie: In de volgende droom is een mooie warme dag

Ik was een keer aan het zwemmen in de grote oceaan. Daar zag ik een mooi eiland, dus ik ben er heen gegaan. De mensen daar die waren aardig en vonden mij heel wijs. Ze kroonden mij tot koning en gaven m'n een paleis. Er was daar elke dag een feest en ik kreeg veel gescheneken. Had ik trek in eten dan hoefde ik maar te wenken. En het eten dat was daar zo ontzettend lekker maar toen

Adriaan: Ik weet wel wat er toen gebeurde
Gezamenlijk:  Ging de wekker

MusIXNL


Websmurf

Webmaster Songteksten.net -